دو هواپیمای روسی حامل محموله وارد ونزوئلا شد

به گزارش سهندبلاگ، تهران - خبرنگاران -دو هواپیمای روسی روز یکشنبه به همراه یک محموله یاری های 35 هزار تنی و 99 نظامی وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شدند.

دو هواپیمای روسی حامل محموله وارد ونزوئلا شد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از رسانه های ونزوئلایی، این دو هواپیما از نوع إی إن 124 و آی إل - 62 35 بوده است.

به گزارش رسانه های محلی ونزوئلا، این دو هواپیما حامل 99 نظامی روسی و در راس آنها یک ژنرال بلندپایه بود.

رسانه های ونزوئلایی همچنین اعلام نمودند که این افراد در بدو ورود به فرودگاه بین المللی سیمون بولیوار مورد استقبال مسئولان عالیرتبه نظامی ونزوئلا و مسئولان سفارت روسیه در کاراکاس قرار گرفته اند.

رسانه ها از هرگونه اظهار نظری درخصوص هدف سفر این هیات نظامی و ماهیت این محموله خودداری نموده اند.

اعلام خبر اعزام این دو هواپیما پس از آن صورت می گیرد که خوان گوایدو مدعی شده بود که نیکلاس مادورو پشتیبانی داخلی و بین المللی را از دست داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز هفته گذشته اعلام نمود، همه گزینه ها درباره ونزوئلا روی میز است.

گوایدو به عنوان رئیس مجلس ملی ونزوئلا در یک اقدام غیر قانونی، پس از مراسم تحلیف مادورو در ابتدای امسال میلادی، خود را رئیس جمهوری دولت موقت ونزوئلا خواند و خواهان حمایت بین المللی از خود و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

درحالی که آمریکا بلافاصله گوایدو را به عنوان رییس جمهوری موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و بعضی کشورهای آمریکای جنوبی و اروپایی هم در این اقدام از واشنگتن تبعیت کردند، اما روسیه به همراه ایران، ترکیه و کوبا از جمله کشور هایی بودند ک این اقدام گوایدو را کودتا علیه دولت قانونی مادورو اعلام نمودند.

شبس**9363** 1917

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1093

به "دو هواپیمای روسی حامل محموله وارد ونزوئلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو هواپیمای روسی حامل محموله وارد ونزوئلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید