ابتلای بازیگر مشهور به سرطان فاش شد

به گزارش سهندبلاگ، سم نیل بازیگر فیلم های Jurassic Park به سرطان خون مبتلا شده است.

ابتلای بازیگر مشهور به سرطان فاش شد

به گزارش 30نما، سم نیل ستاره فیلم های پارک ژوراسیک (Jurassic Park) فاش کرد که به سرطان خون مبتلا شده و درمان را شروع نموده است. این بازیگر 75 ساله در کتاب خاطراتش این را به شما گفته بودم؟ (Did I Ever Tell You This) که سه شنبه آینده منتشر خواهد شد ابتلا به سرطان را فاش نموده است.

نیل در مصاحبه با گاردین در خصوص این کتاب می گوید: هرگز قصد نداشتم کتابی بنویسم. اما همچنانکه به نوشتن ادامه می دادم، متوجه شدم که به زنده بودنم معنا می دهد و وقتی به تخت می رفتم تا بخوابم فکر می کردم: فردا در خصوصش می نویسم... من را سرگرم می نماید. و بنابراین در واقع ناجی من شد، چون نمی توانستم با هیچ کاری نکردن دوام بیاورم.

نیل فاش می نماید که در حین برگزاری تور های مطبوعاتی دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World Dominion) سرطانش (AITL) تشخیص داده شده است. او در حال حاضر سرطان ندارد، اما دارو های شیمی درمانی مصرف می نماید و تا سرانجام عمر باید به صورت ماهانه ادامه دهد.

او می گوید: از مرگ نمی ترسم، اما می تواند آزارم دهد. چون واقعاً دوست دارم یکی دو دهه دیگر زنده بمانم، می دانید؟ تراس های زیبایی ساخته ایم، درختان زیتون و سرو کاشته ایم، و من دوست دارم زنده باشم تا بزرگ شدنشان را ببینم؛ و نوه هایی کوچک و دوست داشتنی دارم. دوست دارم بزرگ شدن آن ها را ببینم. اما در خصوص مرگ؟ هیچ اهمیتی برایم ندارد.

این بازیگر در سرانجام می گوید از اینکه زنده است مسرور است هرچند سال گذشته لحظات تلخی را تجربه نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18912

به "ابتلای بازیگر مشهور به سرطان فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای بازیگر مشهور به سرطان فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید