اجرای نهضت ساخت مسکن مددجویی در استان بوشهر

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان عسلویه گفت: از محل تبصره 14 که از محل یارانه هاست طی 15 روز افرادی که فاقد تمکن مالی بوده و منبع درآمدی به شکل ثابت نداشتند را تحت پوشش این نهاد قرار داده ایم.

اجرای نهضت ساخت مسکن مددجویی در استان بوشهر

وی اضافه نمود: دولت در کنار این اقدام مفید، زمینه ارائه تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال خانواده های تحت این نهاد ایجاد کرد که با ارائه تسهیلات 60 میلیارد تومانی، سهم مناسبی به شهرستان عسلویه تخصیص یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر توضیح داد: در ادامه نهضت ساخت مسکن مددجویی که با همکاری دولت و سپاه طی تفاهم نامه های مشترک اما جداگانه منعقد شد زمینه ای ایجاد نموده ایم که مشکل مسکن بیش از 60 درصد خانواده های تحت حمایت این نهاد در شهرستان عسلویه را در شرف حل کردن قرار داده ایم.

لطفی با اشاره به یاری های دولت دوازدهم به این نهاد در عرصه فقرزدایی ، ادامه داد: نگاه عمیق دولت و کارگزاران آن در سطح استان به خانواده های تحت حمایت به گونه ای است که همراه با یاری خیرین، عملا هیچ گونه پشت نوبتی برای اهداء جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش وجود ندارد.

برطرف مشکل مسکن محرومین

عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه نیز در این نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در عسلویه گفت: کمیته امداد در شهرستان عسلویه تعامل خوبی با صنعت و یانک های عامل دارد که در جذب منابع توانسته با موفقیت عمل کند.

وی اضافه نمود: با توجه به این که ارزیابی مدیران ادارات شهرستان عسلویه را بر اساس میزان اخذ منابع از استان تعریف نموده ایم، کمیته امداد شهرستان عسلویه با جذب 900 میلیون تومان از خیرین و ساختار استانی این نهاد، از جمله دستگاه های موفق بوده است.

فرماندار شهرستان عسلویه توضیح داد: گام های اساسی کمیته امداد برای برطرف مشکل مسکن محرومین و خانوادههای تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان، ستودنی است و با استمرار نهضت ساخت مسکن محرومین ، انتظار داریم که مشکل این افراد در کوتاه مدت برطرف گردد.

یوسفی ادامه داد: همراه با کمیته امداد رایزنی های لازم برای برطرف مسائل مددجویان با صنایع را در دستور کار قرار داده ایم تا سهمی در اقدامات خداپسندانه برای برطرف محرومیت داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 245

به "اجرای نهضت ساخت مسکن مددجویی در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نهضت ساخت مسکن مددجویی در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید