احمد نوراللهی: هیچ کس فکر نمی کرد با کمبودها به فینال صعود کنیم، طارمی مقصر تمام اتفاقات پرسپولیس نیست

به گزارش سهندبلاگ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود کمبودهای زیاد تا دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم، این در حالی بود که هیچ کس فکر این موضوع را نمی کرد.

احمد نوراللهی: هیچ کس فکر نمی کرد با کمبودها به فینال صعود کنیم، طارمی مقصر تمام اتفاقات پرسپولیس نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از شکست پرسپولیس مقابل نماینده ژاپن در مجموع دو دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امروز تمام کوشش خود را انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم شکست دور رفت را جبران کنیم. امیدوار در ادامه راه بتوانیم طرفداران خود را خوشحال کنیم. تیم ما با وجود تمامی مسائل و کمبودها تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و این در حالی بود که هیچ کس فکر این موضوع را نیز نمی کرد. همدلی و حمایت طرفداران، کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس باعث شد به دیدار نهایی صعود کنیم، اما متاسفانه در گام آخر نتوانستیم به خواسته خود برسیم.

وی در خصوص حمایت پرشور طرفداران پرسپولیس پس از خاتمه مسابقه و تشویق سرخپوشان بیان کرد: این طرفداران بزرگترین سرمایه باشگاه و بازیکنان پرسپولیس هستند. ای کاش امروز می توانستیم قهرمانی را تقدیم آنها کنیم. خدا را بابت نایب قهرمانی شاکر هستیم و امیدواریم در ادامه راه این نتیجه را جبران کنیم تا دل طرفداران مان شاد گردد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نقش مهدی طارمی در محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات و شرایط این روزهای این تیم بیان کرد: همه مسائل دست به دست هم داد تا ما امروز مغلوب کاشیما شویم. اینگونه نیست که فقط طارمی مقصر تمامی اتفاقات باشد. مهدی تمام کوشش خود را برای باشگاه پرسپولیس و طرفداران انجام داد و زحمت های زیادی در تیم کشید. ما مسائل زیادی داشتیم، اما بدون توجه به آنها در کنار هم جنگیدیم.

نوراللهی اعلام کرد: کمبود بازیکن واقعاً ما را اذیت کرد. همچنین طولانی بودن سفر ما از ژاپن نیز فشار زیادی به ما وارد کرد. از طرفی در دیدار رفت نتیجه خوبی را کسب نکردیم و همین موضوع باعث شد کار ما سخت گردد. امروز همه کوشش خود را انجام دادیم تا دل طرفداران را شاد کنیم و طرفداران نیز برای ما سنگ تمام گذاشتند، اما قسمت نبود که ما قهرمان شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 81

به "احمد نوراللهی: هیچ کس فکر نمی کرد با کمبودها به فینال صعود کنیم، طارمی مقصر تمام اتفاقات پرسپولیس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد نوراللهی: هیچ کس فکر نمی کرد با کمبودها به فینال صعود کنیم، طارمی مقصر تمام اتفاقات پرسپولیس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید