اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث هتل 5 ستاره در اردبیل

به گزارش سهندبلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث هتل 5 ستاره در اردبیل اطلاع داد.

اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث هتل 5 ستاره در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: 150 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث یک هتل 5 ستاره در شهر اردبیل اختصاص داده شده است.

او گفت: استان اردبیل به لحاظ برخورداری از قابلیت های متعدد گردشگری نیازمند ارتقای خدمات در این حوزه است که در این خصوص با پیگیری های استاندار محترم و اداره کل میراث فرهنگی از احداث این هتل حمایت های ویژه ای انجام گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: سرمایه گذار این هتل بومی استان اردبیل بوده و در حوزه گردشگری فعالیت های قابل توجهی در سطح کشور داشته است.

فلاحی ادامه داد: موافقت اصولی برای احداث این پروژه توسط معاونت سرمایه گذاری اداره کل صادر شده و با اختصاص این تسهیلات عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

او اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از تمامی طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حمایت ویژه ای انجام می دهد و در حال حاضر 182 پروژه در قالب موافقت اصولی و پیشرفت فیزیکی 30 تا 80 درصد در سطح استان در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3157

به "اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث هتل 5 ستاره در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 150 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث هتل 5 ستاره در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید