ادعای نشریه فرانسوی: پاری سن ژرمن در اندیشه فسخ قرارداد راموس است

به گزارش سهندبلاگ، یک نشریه معتبر فرانسوی مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن به فسخ قرارداد مدافع میان اسپانیایی اش فکر نموده است.

ادعای نشریه فرانسوی: پاری سن ژرمن در اندیشه فسخ قرارداد راموس است

به گزارش خبرنگاران، نشریه پاریسین فرانسه که به عنوان یکی از منابع نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن هم شناخته می گردد، مدعی شده که این باشگاه از عقد قرارداد با سرخیو راموس پشیمان شده و محتمل است در صدد پیدا کردن راهی برای قطعی همکاری با این مدافع اسپانیایی برآید.

راموس در خاتمه فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست اما او به علت مصدومیت هنوز نتوانسته حتی یک بازی برای تیم جدیدش انجام دهد و این در حالیست که PSG تا الان 11 بازی در لوشامپیونه و 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

راموس تا خاتمه فصل آینده با پاریسی ها قرارداد دارد اما ظاهراً این احتمال وجود دارد که او نتواند تا خاتمه این قرارداد در پارک دوپرنس بماند.

لئوناردو مدیرورزشی باشگاه پاری سن ژرمن، چند روز قبل درباره شرایط راموس گفت: ما زمانی که با راموس قرارداد بستیم، می دانستیم که او آسیب دیده است. شما (خبرنگاران فرانسوی) در دام رسانه های اسپانیایی افتاده اید. ما همه چیز را درباره راموس می دانستیم و الان هم می دانیم که شرایطش چگونه دارد پیش می رود.

با این حال نشریه پاریسی مدعی است که پاری سن ژرمن در مورد درست بودن ادامه همکاری با راموس دچار شک و تردید شده است. این نشریه نوشته است: اعتمادی که بعضی از اعضای باشگاه به سرخیو راموس در بدو ورودش و حتی پس از مصدومیتش نشان دادند، الان دیگر به آن شکل وجود ندارد و این هم یک داستان خیالی نیست. پاری سن ژرمن کم کم دارد اعتراف می نماید که شاید تصمیمش برای عقد قرارداد با راموس اشتباه بوده است.

راموس از روز پنجم ماه می امسال بازی نکرده است و در حالی که قرار بود در هفته جاری تمریناتش را از سر بگیرد هنوز زمان دقیقی برای بازگشتش به میادیم معین نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15977

به "ادعای نشریه فرانسوی: پاری سن ژرمن در اندیشه فسخ قرارداد راموس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نشریه فرانسوی: پاری سن ژرمن در اندیشه فسخ قرارداد راموس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید