در رئال مادرید وقتی جامی نمی برید، باید بروید، از مربیگری خسته نشده ام

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی دو فصل اخیر رئال مادرید آخرین پیامش را به طرفداران رئال مادرید داد.

در رئال مادرید وقتی جامی نمی برید، باید بروید، از مربیگری خسته نشده ام

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، زین الدین زیدان که اخیراً به دومین دوره حضورش در رئال مادرید خاتمه داد، نامه سرگشاده اش به طرفداران این تیم در اختیار نشریه اسپانیایی آاِس قرار داده که بخشی از آن منتشر شده است. این مربی فرانسوی در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی متوالی اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد اما بعد از ناکامی خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری در راهنمایی کهکشانی ها، او کمتر از یک سال (284 روز بعد) و در تاریخ 11 مارس سال 2019 به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد. فصل اخیر اما برای زیرو و شاگردانش بدون جام سپری شد.

در بخشی از نامه سرگشاده زیدان به طرفداران رئال مادرید آمده است: من فوتبال را درک می کنم و خواسته های باشگاهی مانند رئال مادرید را می دانم. می دانم که وقتی جامی نمی برید، باید بروید. من نه از کِشتی [مربیگری] به بیرون می پرم، نه از مربیگری خسته شده ام. دوست داشتم رابطه من با باشگاه و رئیس باشگاه (فلورنتینو پرس) در چند ماه گذشته کمی متفاوت باشد.

در بخش دیگری از نامه زیدان به طرفداران آمده است: 20 سال حضور در مادرید زیباترین چیزی است که در زندگی ام برایم رخ داده است و می دانم که این را کاملاً مدیون فلورنتینو پرس هستم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14427

به "در رئال مادرید وقتی جامی نمی برید، باید بروید، از مربیگری خسته نشده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رئال مادرید وقتی جامی نمی برید، باید بروید، از مربیگری خسته نشده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید