ال جی و ابداع تجربیات هنری تازه از طریق تلفیق هنر و فناوری

به گزارش سهندبلاگ، ال جی، از طریق پروژه الهام بخش LG OLED ART، به هنرمندان تأثیرگذار کمک می کند تا جهانی هنر را با پیوند هنر و فناوری تکان دهند. تلویزیون های OLED ال جی، مشارکتی که همیشه قرار بود وجود داشته باشد، بوم دیجیتالی عالی را برای چنین هنرمندان با استعدادی فراهم می کند تا بهترین کاری را که انجام می دهند انجام دهند: انقلابی در هنر. تلویزیون OLED ال جی تا به امروز آثار چندین هنرمند برجسته را در گالری های برتر و رویدادهای هنری مشهور در سراسر جهان به نمایش گذاشته است.

ال جی و ابداع تجربیات هنری تازه از طریق تلفیق هنر و فناوری

ال جی در فریز لندن 2022، یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه های هنر معاصر جهان، گفت که با توبیاس رهبرگر آلمانی همکاری می کند، هنرمندی که آثار بصری قدرتمندش درک دیرینه مردم از هنر را به چالش می کشد. توبیاس از طریق سبک متمایز و مجسمه، اشیاء صنعتی و دست ساز خود، با الهام گرفتن از برخوردهای غیرمنتظره ای که در نتیجه رخ می دهد، تلاش می کند پیوندهای ناشناخته ای را بین طراحی سازه، معماری و هنرهای زیبا کشف کند.

نصب Into the Maze مجهز به OLED به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که درون هزارتویی را ببینند و نبینند که ظاهراً قوانین گرانش را نادیده می گیرد. این اثر هنری بر روی LG SIGNATURE OLED R به اندازه ای چشمگیر ارائه شده است که گویا به سمت پایین می چرخد تا عملاً در بیشتر فضاهای داخلی نامرئی شود. این ویدئو همراه با آهنگ NYX دی جی سون وات، با عبور از صفحه نمایش قبل از بازگشت به الگوهای خطوط سفید و سیاه که تمام دیوار اطراف را پوشانده است، یک خطای دید یا توهم نوری فضایی مجذوب کننده را ارائه می دهد.

مدل های 65 و 77 اینچ OLED evo این شرکت نیز در Frieze London به نمایش گذاشته شده اند. در اینجا، مدل های OLED evo الگوهای متحرکی را بیان می کنند که با کاغذ دیواری داخلی مطابقت دارد تا تجربیات واقعاً فریبنده ای ایجاد کند و بینندگان بتوانند انرژی پویا را از هر اثر هنری نمایش داده شده احساس کنند. تلویزیون های OLED evo با داشتن کنتراست فوق العاده، سیاه های عمیق، رنگ های درخشان و طراحی همسطح به دیوار، ابعاد بیشتری به نصب هنری می بخشند تا تجربه تماشا را واقعی تر و فراگیرتر کند.

تلویزیون OLED ال جی که بسیاری از آن به عنوان برترین بوم دیجیتالی یاد می کنند، برای خلاقان در سرتاسر جهان یک وسیله ضروری است، زیرا با کیفیت تصویر بی نظیر خود، دید یک هنرمند را بر روی صفحه نمایش درخشان نشان می دهد. اینگونه است که پروژه LG OLED ART به تولید همکاری هنرمندان به یاد ماندنی ادامه می دهد که دسته بندی های هنری نو و تجربیات مشتری را باز می کند.

به عنوان تجسمی از تعهد ال جی به ارتقای هنر و سبک زندگی از طریق OLED بی همتا، تور جهانی OLED ART هزاران نفر را از همه اقشار جامعه مجذوب خود کرده و راه خود را در مرکز های هنری جهان از جمله نیویورک، ونیز، بازل و اخیراً لندن طی می کند.

ال جی با Frieze، شرکت رویدادهای مشهور جهان، در نمایشگاه ها همکاری کرده و از جوامع محلی پرجنب وجوشی که در این راه با آنها ملاقات می کند الهام می گیرد. هر اثر هنری دیجیتالی که از طریق ال جی OLED جان می گیرد، به محض رونمایی به صورت آنلاین آپلود می شود، بنابراین، علاقه مندان به هنر و طرفداران OLED در سراسر جهان می توانند در هر زمان و هر مکان از آن ها لذت ببرند.

برای دنبال کردن سفر LG OLED ART، به وب سایت مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 18197

به "ال جی و ابداع تجربیات هنری تازه از طریق تلفیق هنر و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی و ابداع تجربیات هنری تازه از طریق تلفیق هنر و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید