امیدوارم فرایند خوب نساجی ادامه داشته باشد، وجود 3 بازیکن مصدوم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، شاهرخ بیانی شامگاه آدینه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: نساجی از تیم های ریشه دار فوتبال کشور است و درسه بازی گذشته خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و کوشش خواهیم کرد این فرایند را ادامه دهیم برای آینده نیز کوشش می کنیم.

امیدوارم فرایند خوب نساجی ادامه داشته باشد، وجود 3 بازیکن مصدوم

وی افزود: هر بازی این فرایند رو به رشد را ادامه می دهیم تا بتوانیم این فصل هم طرفداران را راضی کنیم.

صنعت نفت را دست کم نمی گیریم

مربی تیم نساجی مازندران، به عزم جدی تیمش برای پیروزی و کسب امتیاز برابر تیم صنعت نفت آبادان اشاره نمود وگفت، تیم صنعت نفت آبادان ازتیم های ریشه دار و بسیار خوب فوتبال کشور هست و از کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی نیز بهره می برد، با این وجود به نتایج چند بازی گذشته این تیم توجهی نخواهیم کرد و اینکه این تیم در انتهای جدول لیگ حضور دارد، دست کم نمی گیریم.

بیانی افزود: بازی های لیگ تازه آغاز شده واز الان نمی گردد در مورد تیم ها زود قضاوت کرد.

وی ادامه داد: فاصله ها تیم ها در این فصل خیلی نزدیک به هم شده و از هفته های ششم و هفتم می توانم بگوییم چه تیمی ضعیف یا قوی است.

ناچاریم در زمین نامناسب ساری بازی کنیم

مربی تیم نساجی مازندران در مورد شرایط بازی با توجه به تداوم بارندگی و کیفیت زمین چمن استادیوم شهدای ساری نیز گفت، شهرهای شمالی همواره شاهد بارندگی و این طبیعی است، اما ما با توجه به فرایند بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر باید تحت هر شرایطی در بازی خانگی در ساری بازی کنیم وباید کوشش کنیم تا پیروز باشیم.

بیانی ادامه داد، هرچند قبول داریم که زمین استادیوم ساری زمین خوبی نیست، اما ما باید کوشش کنیم تا در این شرایط هم در پی کسب امتیاز وادامه موفقیت های خودمان باشیم.

تقابلی با استقلالی ها نداریم

مربی نساجی در پاسخ به پرسشی در مورد جدال مربیان استقلالی در دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان گفت، بهرحال ما قبلاً با آقای منصوریان که اکنون سرمربی تیم نفت آبادان است درتیم استقلال بازی کردیم، اما هیچ تقابلی با استقلالی ها و آقای منصوریان ودیگرمربیان استقلالی تیم های لیگ نداریم.

بیانی توضیح داد، در حال حاضر ما در کادر فنی تیم نساجی هستیم و باید برای موفقیت و سربلندی این تیم کوشش کنیم، چرا که اکنون تعصب ما به تیم نساجی و برای سربلندی نساجی مازندران کوشش می کنیم.

3 بازیکن مصدوم داریم

وی درخصوص اینکه تیم نساجی دربازی فردا برابر تیم صنعت نفت آبادان بازیکن مصدوم یا محروم دارد، گفت، متأسفانه سه بازیکن مصدوم داریم که برای بازی روز شنبه نمی توانند تیم را برابر تیم نفت آبادان همراهی نمایند.

بیانی ادامه داد، امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم تیم نساجی باشند.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 عصر شنبه 15 آبان بازی خانگی در استادیوم شهدای ساری میزبان تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان است. تا انتها هفته سوم این رقابت ها تیم نساجی مازندران با کسب یک پیروزی، یک تساوی ویک شکست 4 امتیاز در رده هشتم و تیم صنعت نفت آبادان با کسب 3 شکست در رده شانزدهم وانتهای جدول رده بندی این رقابت ها واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16026

به "امیدوارم فرایند خوب نساجی ادامه داشته باشد، وجود 3 بازیکن مصدوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم فرایند خوب نساجی ادامه داشته باشد، وجود 3 بازیکن مصدوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید