انتخاب برترین مبلمان منزل برای دکوراسیون داخلی خانه ایرانی

به گزارش سهندبلاگ، مبلمان منزل یکی از مهمترین اجزای اتاق نشیمن و پذیرایی است و اولین موردی است که به محض ورود به منزل توجه شما را به خود جلب می نماید. از طرفی هم چون مساحت زیادی از این فضا را به خود اختصاص می دهد سهم زیادی در زیبایی و شیک به نظر رسیدن آن دارد. پس برای اینکه به روز ترین مبلمان منزل را در خانه خود داشته باشید و در عین حال هماهنگی کاملی با سبک کلی دکوراسیون داخلی شما پیدا کند، با دقت این مطلب را مطالعه کنید.

انتخاب برترین مبلمان منزل برای دکوراسیون داخلی خانه ایرانی

تازهترین دکوراسیون مبلمان منزل همراه با نکات چیدمان و خرید

برای اینکه در خرید مبلمان و چیدمان آنها کار راحتی داشته باشید نکات و اصول بسیار مهمی را برای شما گردآوری نموده ایم که باید با دقت آنها را مطالعه کنید.

  • انواع دکوراسیون مبلمان منزل: یکی از انواع مبلمان خانه تازه که هواداران زیادی هم دارد، مبلمان راحتی است. این مدل در دو دسته نیمه راحتی و تمام راحتی ساخته می گردد که بیشتر برای استراحت کاربرد دارند. این نوع مبلمان خاص منزل، تنوع بالایی در طرح و رنگ و جنس دارند و با هر سبکی هماهنگ می شوند.

دکوراسیون مبلمان سلطنتی منزل برای سبک دکوراسیون داخلی سلطنتی است که در مقاله ای جداگانه به طور کامل تمامی جنبه های آن را شرح داده ایم. ویژگی این نوع مبلمان، دسته و پایه های پر نقش و نگار است که در نمونه های فاخر و اصیل، تمامی ریزه کاری ها، با دست اجرا شده اند. این مبلمان خانه زیبا هواداران خاص خود را دارد.

دکوراسیون منزل با مبلمان ال شکل برترین گزینه برای خانه های آپارتمانی و کوچک است. طبق تجربه برترین مبلمان خانه کوچک که هم ظاهر شیک و لوکسی دارد و هم اینکه فضای کمی اشغال می نمایند، نوع ال شکل است. در ضمن برای کسانی که نگران سبک دکوراسیون داخلی منزل هستند باید بگوییم که این نوع مبلمان با هر سبکی سازگار است.

دکوراسیون منزل با مبلمان کلاسیک یکی از سبک های قدیمی و البته بسیار زیباست که برترین گزینه برای سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک است. بعضی از این مبلمان ها با هنر منبت کاری تزئین شده اند و نمای فوق العاده ای دارند. نوعی را انتخاب کنید که جنس چوب آن طبیعی بوده و ماندگاری آن بالا باشد. مبلمان خانه چوب برای کسانی که می خواهند طبیعت را در منزل حس نمایند فوق العاده است. توصیه می کنیم مطلب دکوراسیون داخلی کلاسیک مطالعه کنید.

دکوراسیون منزل با مبلمان چرم تنوع بسیار بالایی در نوع طراحی، جنس چرم و شیوه فراوری دارند. طول عمر بالا، ضد آب بودن و راحتی در تمیز کاری از ویژگی این نوع مبلمان است. از مبلمان با چرم خشک خودداری کنید چون دچار ترک خوردگی می شوند و جلوه خود را از دست می دهند، ضمن اینکه باید جنس چرم مرغوب انتخاب کنید و به شناسنامه آن دقت داشته باشید چون نشانه مرغوبیت و اصالت چرم است. مبلمان خانه شیک خود را با نوع چرمی جلوه ای خاص ببخشید.

یکی از برترین و خلاقانه ترین گزینه ها برای دکوراسیون مبلمان منزل است. مبلمان خانه سفید یا هر منزلی که رنگ روشن در آن بکار رفته و افراد قصد ندارند فضای منزل را شلوغ نمایند، با مبلمان مدرن باید تزئین گردد. این نوع مبلمان فاقد طرح های شلوغ و پیچیده است و از هر نوع متریالی ممکن است ساخته گردد. مبلمان منزل شیک با سبک مدرن غوغا به پا می نماید و شما را به وجد خواهد آورد.

یکی از تازهترین نمونه های مبلمان منزل ساده و شیک است. پایه های چوبی بسیار زیبا و در بعضی موارد زاویه دار، پارچه رو مبلی پرزدار همراه با دکمه زیاد، دسته لوله ای شکل و ظاهری پر از آرامش از ویژگی های شاخص این مدل است. تزئین دکوراسیون منزل با مبلمان شیک چستر امروزه مد شده و هواداران بسیار زیادی دارد.

مبلمان حصیری منزل فقط مختص فضای بیرون نیست بلکه در داخل منزل هم قابل استفاده است. با توجه به اینکه رنگ مبلمان حصیری به رنگ خاکی نزدیک است و در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد، برترین مبلمان و دکوراسیون منزل ایرانی برای سبک مدرن هستند.

  • نحوه چیدمان مبلمان منزل: مبلمان خانه را نباید جلو پریزهای برق و تلفن قرار دهید. محل قرارگیری آنها نباید مانع ورود نور خورشید از پنجره به درون منزل باشد از طرفی باید طوری مبلمان خانه را بچینید که نور لوستر به خوبی روی آنها پخش گردد. مبلمان نباید به دیوار بچسبند بلکه باید به سمت داخلی و مرکزی اتاق نشیمن متمایل باشند. اگر قصد دارید از فرش بهره ببرید در فضای بین مبلمان باشد در غیر این صورت پارکت گزینه خوبی است.
  • رنگ مبلمان در دکوراسیون منزل: مدل دکوراسیون مبلمان منزل با رنگ آن تعریف می گردد. انتخاب رنگ مبلمان وابستگی شدید به رنگ فضای شما دارد ولی باید بدانید که رنگ غالب منزل شما نیست چون رنگ غالب منزل رنگ دیوار و سقف است. رنگ مبلمان باید با فرش و پرده ست گردد و معمولا رنگ متضاد یا مکمل با رنگ غالب دکوراسیون منزل انتخاب می گردد. دکوراسیون مبلمان خانه های کوچک با رنگ شاد و روشن تعریف می گردد.
  • جنس پارچه و تودوزی: دکوراسیون منزل با مبلمان شیک با جنس پارچه و تودوزی آن هم سنجیده می گردد.
  • برترین گزینه برای تودوزی، فوم پلی یورتان است که مقاومت بالا، ضد بید زدگی و وزن سبک از ویژگی های آن است. جنس پارچه هم وابستگی کامل به نوع مبلمان انتخابی شما دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: اتاق
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14675

به "انتخاب برترین مبلمان منزل برای دکوراسیون داخلی خانه ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب برترین مبلمان منزل برای دکوراسیون داخلی خانه ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید