در این رستوران های کلمبو غذاهای سالم بخورید!

به گزارش سهندبلاگ، اگر فردی هستید که به شدت به رژیم غذایی پایبند هستید و نمی توانید در طول سفر به سریلانکا سراغ هر نوع غذایی بروید، اصلا نگران نباشید؛ چراکه در کلمبو می توانید بسیاری از رستوران ها و کافه های مختلف را پیدا کنید که سالم ترین غذاها را سرو می نمایند.

در این رستوران های کلمبو غذاهای سالم بخورید!

تنوع رستوران های کلمبو به حدی زیاد است که جوابگوی هر نوع رژیم یا سلیقه غذایی خواهد بود. برخی از این رستوران ها برای گیاه خوارها کاملا غذای گیاهی سرو می نمایند و در منوی برخی دیگر لیستی از غذاهای کلاسیک به چشم می خورد که کاملا با مواد تازه و طبیعی درست شده اند.

در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی برترین رستوران های کلمبو بپردازیم که غذاهای بسیار سالمی برای مهمانان خود سرو می نمایند، ازاین رو تا پایان همراه ما باشید.

کافه کومبوک - Cafe Kumbuk - رستوران های کلمبو

به عنوان معرفی اولین و برترین رستوران سالم خوری در کلمبو، کافه کومبوک را انتخاب کردیم. تمام غذاهای منوی این رستوران با مواد ارگانیک طبخ می گردد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید منوی این رستوران با تغییر فصل کاملا تغییر می نماید.

یکی از برترین غذاهای کافه کومبوک، برگر عدس با نان زغالی است که طعم بسیار منحصربه فردی دارد و بدون تردید از سفارش دادن این غذا در این کافه پشیمان نخواهید شد.

از غذاهای این رستوران که بگذریم، باید بگوییم که طراحی بسیار راحت و صمیمی دارد و همین باعث می گردد که مشتری ها اصلا از حضور در این محیط خسته نشوند و تا ساعت ها از خوردن غذاهای خوشمزه و تماشای دکوراسیون خاص محیط لذت ببرند.

این کافه یکی از برترین کافه ها برای دورکاری است، ازاین رو به راحتی می توانید با لپ تاپ خود کارهایتان را انجام دهید و در عین حال خوشمزه ترین غذاهای سریلانکایی را میل کنید. بعلاوه اگر هوادار گذاشتن پست و استوری در اینستاگرام هستید، یقینا می توانید در این رستوران تصاویر بسیار زیبایی ثبت کنید.

ساعت کاری کافه کومبوک: سه شنبه تا شنبه: 8 صبح تا 6 عصر، یکشنبه: 8 صبح تا 5 عصر

آدرس کافه کومبوک: 60 Horton Place, Cinnamon Gardens, Colombo, 00700, Sri Lanka

آشپزخانه کومبوک - kumbuk Kitchen - رستوران های کلمبو

احتمالا بعد از گشت وگذار در باز گودمارکت و خرید محصولات ارگانیک، گرسنه هستید و در این شرایط انتخاب آشپزخانه کومبوک برترین گزینه ممکن است. این رستوران در محدوده بازار گودمارکت، در داخل مجموعه لاکپاهانا، مقابل میدان مسابقه قرار گرفته است.

یک پرس غذای خوشمزه از این رستوران سفارش دهید و در حالی که روی صندلی های حیاط کافه نشسته اید از سفارش خود لذت ببرید. آب انبه از محبوب ترین نوشیدنی های این رستوران معروف در کلمبو است که از مخلوط انبه، زنجبیل، شیرنارگیل و زردچوبه درست می گردد.

آشپزخانه کومبوک لیست متنوعی از برگرهای مخصوص دارد که بدون تردید تماشا لیست برگرهای این آشپزخانه برای گیاه خواران بسیار مجذوب کننده خواهد بود. بعلاوه روزهای آخر هفته چندین آیتم ویژه مثل کرپ به منوی رستوران اضافه می گردد.

ساعت کاری آشپزخانه کومبوک: دوشنبه تا آدینه؛ 8 صبح تا 5 عصر، شنبه و یکشنبه؛ 8 صبح تا 8 شب

آدرس آشپزخانه کومبوک: Reid Avenue, Cinnamon Gardens, Colombo, 00700, Sri Lanka

کافه سوپرفود - Superfood Cafe

کافه سوپرفود یکی از جدیدترین رستوران های کلمبو به شمار میرود. این کافه در کنار جاده اصلی در یک خیابان کوچک واقع شده است که انواع صبحانه های خوشمزه با نان های تست کلاسیک را برای مهمانان خود سرو می نمایند. بعلاوه لیست منوی آن برای ناهار نیز بسیار متنوع است. ازاین رو اگر می خواهید یک غذای خوشمزه با قیمت نسبتا ارزران در کلمبو میل کنید، بدون شک کافه سوپرفود برترین انتخاب خواهد بود.

ساعت کاری سوپرفود: سه شنبه تا آدینه؛ 9 صبح تا 3 عصر، شنبه و یکشنبه؛ 9 صبح تا 5 عصر

آدرس کافه سوپرفود: 33 Macleod Road, Colombo, Sri Lanka

لایف فود - Life Food - رستوران های کلمبو

یکی از جاذبه های تماشای شهر کلمبو، دریاچه بیرا است. در اطراف این دریاچه رستوران ها و کافه ها زیادی واقع شده است. یکی از برترین رستوران های کلمبو و بعلاوه رستوران های اطراف دریاچه بیرا، رستوران لایف فود است.

در منوی این رستوران تنوع بی شماری از غذاها از قبیل سالاد، غذاهای برنجی، نودل، نوشیدنی ها و صبحانه های مقوی و خوشمزه به چشم می خورد. در پخت غذاهای این رستوران می توانید ردپایی از غذاهای میانماری را نیز شاهد باشید.

اما از غذاهای این رستوران که بگذریم منظره آن بسیار فوق العاده است، ازهمین رو به شما توصیه می کنیم حتما یک وعده از برنامه غذایی خود را در این رستوران صرف کنید، طعم فوق العاده غذاها و منظره رویایی دریاچه باعث می گردد که از این انتخاب پشیمان نشوید.

ساعت کاری لایف فود: دوشنبه تا آدینه؛ 7:30 صبح تا 10:30 شب، شنبه و یکشنبه؛ 8:30 صبح تا 9 شب

آدرس لایف فود: 61 Perahera Mawatha, Colombo, 00200, Sri Lanka

کافه لانژ وو - The VOV Coffee Lounge

رستوران های گیاهی با غذاهای سالم و تازه، همواره هواداران خاص خود را دارند. کافه لانژ وو نیز یکی از جدیدترین و برترین رستوران های کلمبو است که لیست متنوعی از غذاهای گیاهی و دسرهای خوشمزه را برای مهمانان خود سرو می نمایند.

از محبوب ترین غذاهای این رستوران از دیدگاه گردشگران می توان به ناسی گورنگ و تورتیلا مکزیکی با خامه ترش اشاره نمود. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است، بنابراین جوابگوی هر نوع سلیقه غذایی خواهد بود.

ساعت کاری کافه لانژ وو: سه شنبه تا یکشنبه، 10 صبح تا 10 شب

آدرس کافه لانژ وو: 22/3 Ramakrishna Road, Colombo, Sri Lanka

کورومبا - Kurumba - رستوران های کلمبو

برترین نوشیدنی ها را از کورومبا بخواهید. با رفتن به کورومبا این امکان را خواهید داشت که بشقابی از برترین و تازه ترین میوه های فصل را سفارش دهید. این رستوران با لیست متنوعی از آیتم های گیاهی برای افرادی که در پی سالم خوری هستند برترین گزینه به شمار می رود.

ساعت کاری کورومبا: دوشنبه تا شنبه، 11 صبح تا 9 شب

آدرس کورومبا: 427 Elvitigala Mawatha, Colombo, 00500, Sri Lanka

اربان گرین - Urban Green -رستوران های کلمبو

در رستوران اربان گرین می توانید انواع غذاهای سریلانکایی را که با تازه ترین مواد اولیه ارگانیک تهیه شده اند، امتحان کنید. در میان انواع غذاهای سریلانکایی، فرصت امتحان چندین مدل غذای دریایی و نودل را نیز خواهید داشت.

ساعت کاری رستوران اربان گرین: دوشنبه تا آدینه؛ 6:30 صبح تا 10:30 شب، شنبه و یکشنبه؛ 7:30 صبح تا 10:30 شب

آدرس رستوران اربان گرین: 10 Unity Place Road, Colombo, 00300, Sri Lanka

کافه بوتانیک - Botanik - رستوران های کلمبو

سرآشپزهای کافه بوتانیک با تازه ترین مواد اولیه، غذاهای محلی سریلانکایی را برای مهمانان خود سرو می نمایند. سالادها و غذاهای میدیترانه ای به نوعی طبخ می شوند که لذید باشند، ازاین رو انتخاب این کافه رستوران برای وعده شام می تواند یک گزینه بسیاری مناسب باشد.

کافه شیر و عسل - Milk & Honey Cafe - رستوران های کلمبو

در پشت یک مغازه زیبا پر از کتاب های مخصوص بچه ها و اسبا ب بازی های رنگارنگ، کافه دوست داشتنی شیروعسل قرار گرفته است. محیط ساده و صمیمی آن در کنار سرو غذاهای سالم و خوشمزه، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می نماید.

بعلاوه لیست آبمیوه ها و دسرهای این کافه تکمیل است. دقت داشته باشید در این کافه همه چیز وگان و گیاهی است و تمام غذاها، دسرها و نوشیدنی ها از مواد ارگانیک درست می گردد.

کالری شمار Duaine Peiris در کلمبو

یکی از سالم ترین و برترین رستوران های کلمبو، کالری شمار Duaine Peiris است. آبمیوه های طبیعی و اسموتی ها در کنار غذاهای پروتیئنی بدون چربی، جزو آیتم های پایه ثابت لیست غذایی این رستوران هستند. این رستوران یک شعبه دیگر نیز در Galle Fort دارد.

سخن نهایی دریاره رستوران های کلمبو

در این مطلب سعی کردیم به معرفی برترین رستوران های کلمبو بپردازیم که می توانید در آن ها انواع غذاهای خوشمزه و سالم را میل کنید و از بابت به هم خوردن رژیم غذایی خود نگران نباشید.

خبرنگاران برگزارنماینده تورهای گردشگری متنوعی به مقصد سریلانکا است، بعلاوه علاقه مندان برای سفر به این کشور آسیایی زیبا می توانند به وسیله آژانس گردشگری خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل اقدام نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19804

به "در این رستوران های کلمبو غذاهای سالم بخورید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این رستوران های کلمبو غذاهای سالم بخورید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید