انتصاب در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی وزارت علوم

به گزارش سهندبلاگ، حسن علیکرمی، مسئول خانه فرهنگ و هنرِ معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور شد.

انتصاب در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی وزارت علوم

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، طی حکمی از سوی بهادر باقری، معاون گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور، حسن علیکرمی، مسئول خانه فرهنگ و هنرِ معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور شد.

در این حکم آمده است:نظر به شایستگی، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر، به موجب این حکم و ابلاغ به سمت مسئول خانه فرهنگ و هنر معاونت گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی مرکز منصوب می شوید. امید است با توجه به اهمیت صندلی گسترش زبان و ادبیات فارسی در دنیا و لزوم حفظ و معرفی بایسته دستاوردهای چند دهه تلاش استادان محترم اعزامی در قالب های نوین و ماندگار، در این زمینه تلاش نمایید.

در ادامه حکم عنوان شده است:تاسیس خانه فرهنگ و هنر در معاونت گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در دنیا؛ ساماندهی آرشیو عکس و فیلمِ معاونت؛ ساماندهی بخش های هنری سایت اینترنتی معاونت؛ بروز رسانی اخبار سایت اینترنتی معاونت؛ طراحی، برنامه ریزی و پی گیری انجام تمام امور هنری معاونت؛ طراحی، برنامه ریزی و فراوری فیلم ها کلیپ های مستند با موضوع گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در دنیا برای ارائه در برنامه های مختلف وزارت، صدا و سیما، جشنواره های معتبر و دانشگاه های ایران و دنیا؛ ایجاد ارتباط با مراکز و سازمان های فرهنگی و هنری کشور برای همکاری و مشارکت و استفاده بهینه از ظرفیت های آنان برای یاری به گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی و تدوین کتاب مصور پارسی گستری در دنیا از مهمترین وظایف جنابعالی است.

حسن علیکرمی از سال 1380 تا کنون در دانشگاه مشغول تدریس بوده و در کنار تدریس، قریب به سی نمایشنامه را به روی صحنه برده و در بیست اثر تلویزیونی نقش کلیدی و موثری داشته است.وی در کنار فعالیت های گوناگون هنری از سال 1365، فعالیت در حوزه هنرهای تجسمی، طراحی و دبیری جشنواره های معتبر کشوری را نیز بر عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1734

به "انتصاب در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی وزارت علوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی وزارت علوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید