انریکه: مورنو بی وفا است، نمی خواهم چنین فردی را در کادر فنی ام داشته باشم

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا دلیل کنار گذاشتن دستیار پیشین خود از کادرفنی اش را عدم وفاداری او بیان نمود.

انریکه: مورنو بی وفا است، نمی خواهم چنین فردی را در کادر فنی ام داشته باشم

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه که پس از اینکه در خاتمه خرداد ماه بنا به دلایل شخصی (بیماری دخترش که بعداً درگذشت) به حضور 11 ماهه اش روی نیمکت تیم ملی فوتبال اسپانیا خاتمه داد، اخیراً دوباره به عنوان سرمربی جدید ماتادورها معرفی و جانشین روبرتو مورنو، دستیار پیشین خود شد.

انریکه با حضور در کنفرانس خبری که امروز (چهارشنبه) در شهر مادرید برگزار شد، درباره چرایی عدم علاقه اش به ادامه همکاری با مورنو گفت: امروز روز خوبی برای من و خانواده ام است چرا که به خانه بازگشتم تا پروژه ام را به خاتمه ببرم. احساس می کنم بیشتر از چیزی که دوست داشتم، باید شرح دهم. این مشاجره توسط فردی به وجود آمده که با من و در کادر فنی من برای مدت طولانی کار می کرد. تنها کسی که مسئولِ نبودن مورنو در کادرفنی ام است، خود من هستم، نه کس دیگری.

وی اضافه نمود: این عدم توافق هم در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در دیداری که با هم در خانه من داشتیم، حاصل شد. مورنو به من گفت که می خواهد در یورو 2020 سرمربی اسپانیا باشد. صحبت های مورنو من را غافلگیر نکرد، او را درک می کنم چون انسان جاه طلبی است و این چیز خوبی است، اما او بی وفا است و این عیب بزرگی از دید من است. نمی خواهم چنین فردی را در کادر فنی ام داشته باشم. به مورنو گفتم که احساس قوی دارم و باانگیزه هستم اما تو در تیم من نخواهی بود. ما دیدار خودمان را بسیار مودبانه به خاتمه بردیم.

سرمربی اسپانیا شرح داد: به تک تک اعضای کادرفنی ام زنگ زدم و گفتم که حرف های مرا جایی نقل نکند. من با فدراسیون هم تماسی نگرفتم و اگر کسی از جانب من این کار را کرده، به خواسته من نبوده است. در ماه اکتبر هم همه چیز تغییر کرد، وقتی که با خوسه فرانسیسکو مولینا، رئیس اتحادیه فوتبال اسپانیا در ساراگوسا دیدار کردیم. به آنها گفتم که مورنو به من متعهد نبود و چیزی برای احترام گذاشتن باقی نمانده است. به اینکه اوضاع چطور خاتمه یافت، افتخار نمی کنم. من شخصیت خوب فیلم نیستم اما شخصیت شرور فیلم هم نیستم.

انریکه در خاتمه درباره آینده تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد: فکر نمی کنم نیازی به ایجاد تغییرات داشته باشیم و ایده های کاری مان مثل سابق خواهد بود. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان هم می توانند آرام باشند اگر کارشان را درست انجام بدهند.

لوئیس انریکه در سال 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت اما پس از 11 ماه حضور روی نیمکت این تیم (در خاتمه خرداد ماه) بنابه دلایل شخصی که بعداً بیماری فرزندش عنوان شد، از سمت سرمربیگری لاروخا کنار کشید و جایش را به مورنو داد. او در هفته اول شهریور ماه بود که با انتشار پیامی اعلام کرد دختر 9 ساله اش که مدت ها با بیماری سرطان دست به گریبان بود، درگذشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5535

به "انریکه: مورنو بی وفا است، نمی خواهم چنین فردی را در کادر فنی ام داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: مورنو بی وفا است، نمی خواهم چنین فردی را در کادر فنی ام داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید