اهانت نژادپرستانه کارشناس ایتالیایی به لوکاکو در برنامه زنده تلویزیونی

به گزارش سهندبلاگ، در حالی که هنوز مدت زیادی از حملات نژادپرستانه طرفداران کالیاری به مهاجم تیم فوتبال اینتر نمی گذرد، روملو لوکاکو بار دیگر و این بار به شیوه ای عجیب تر در ایتالیا هدف توهین های نژادپرستانه واقع شد.

اهانت نژادپرستانه کارشناس ایتالیایی به لوکاکو در برنامه زنده تلویزیونی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه دیلی میل، اینطور که به نظر می رسد روملو لوکاکو باید خودش را برای جنگی طولانی و طاقت فرسا با نژادپرستی در ایتالیا آماده کند.

دو هفته پیش بود که او با اینتر به خانه کالیاری رفت و در آنجا هدف شعارهای نژادپرستانه طرفداران تیم منطقه سیسیلی واقع شد. روز گذشته (یکشنبه) اما او دوباره هدف نژادپرستی واقع شد و این بار به شیوه ای بسیار عجیب تر و زننده تر و در یک برنامه تلویزیونی.

لوکاکو تابستان سال جاری از منچستریونایتد به اینتر پیوست و فصل جاری کالچو را هم خوب شروع نموده است. به همین دلیل روز گذشته عملکرد او در برنامه های شبکه تاپ کالچو 24 ایتالیا مورد آنالیز نهاده شد، جایی که کارشناس میهمان برنامه، لوچانو پاسیرانی با یک اظهارنظر ناشایست جنجال آفرین شد. او در برنامه زنده تلویزیونی درباره مهاجم سابق منچستریونایتد گفت: اگر شما بخواهید به صورت تن به تن با لوکاکو وارد نبرد فیزیکی شوید، کارتان تمام است و قطعاً نقش بر زمین خواهید شد، مگر اینکه به او 10 تا موز بدهید بخورد تا در امان باشید.

بلافاصله پس از اظهارنظر جنجال آفرین پاسیرانی، کارگردان برنامه فابیو راوتزانی روی آنتن رفت تا بابت اظهارات نژادپرستانه کارشناس دعوت شده عذرخواهی کند. او سپس تأکید کرد که دیگر هرگز به پاسیرانی اجازه نخواهد داد که در این برنامه شرکت کند.

اگرچه پاسیرانی هم بعد از این ماجرا بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد اما این کار او باعث نشد از سیل نقدها افرادی که توهین او به لوکاکو را دیده بودند در امان بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3335

به "اهانت نژادپرستانه کارشناس ایتالیایی به لوکاکو در برنامه زنده تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهانت نژادپرستانه کارشناس ایتالیایی به لوکاکو در برنامه زنده تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید