تور ایتالیا: دیدار ندود با رایولا در ایتالیا، مدیر برنامه های دیبالا وارد تورین شد

به گزارش سهندبلاگ، نایب رئیس باشگاه یوونتوس با مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی این تیم ملاقات خواهد نمود.

تور ایتالیا: دیدار ندود با رایولا در ایتالیا، مدیر برنامه های دیبالا وارد تورین شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس که فصل جاری سری A ایتالیا را خوب آغاز نکرده و در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی است و با ناپولی چهارم جدولی (آخرین جایگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا) هشت امتیاز اختلاف دارد، برای نقل وانتقالات زمستانی برنامه خاصی دارد و قصد به به خدمت گرفتن یک مهاجم و یک هافبک میانی دارد.

به همین دلیل مدیران باشگاه یوونتوس برای تقویت تیم تحت راهنمایی ماسیمیلیانو آلگری دست به کار شده اند. نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت با انتشار تصویری از پاول ندود نایب رئیس باشگاه یوونتوس و مینو رایولا به هنگام شام خوردن با یکدیگر در رستورانی در شهر تورین، خبر از دیدار این دو با یکدیگر داد.

رایولا مدیر برنامه های ندود در زمان بازیگری اش بوده است و در یک دهه گذشته رابطه خوبی با باشگاه بوونتوس داشته و در انتقال بازیکنانی همانند پل پوگبا، ماتیس دلیخت و مویزه کین به جمع راه راه پوشان تورین نقش داشته است. طبق گزارش گاتزتا؛ در صورتی که یووه نتواند در خاتمه فصل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، دلیخت می تواند تابستان آینده از این تیم جدا گردد.

هنوز معین نیست که موضوع صحبت های ندود و رایولا چه بوده است، اما رایولا تنها مدیر برنامه ای نیست که ندود برای دیدار با او برنامه دارد. خورخه آنتون مدیر برنامه های پائولو دیبالا هم وارد تورین شده تا با مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس در زمینه نهایی کردن موضوع تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی مذاکره کند.

قرارداد کنونی دیبالا با یوونتوس تا خاتمه فصل جاری اعتبار دارد و حالا در آستانه امضای قراردادی تازه با یوونتوس تا سال 2026 است که دستمزد او در قرارداد تازه هشت میلیون یورو در سال همچنین دو میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شده، خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16332

به "تور ایتالیا: دیدار ندود با رایولا در ایتالیا، مدیر برنامه های دیبالا وارد تورین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: دیدار ندود با رایولا در ایتالیا، مدیر برنامه های دیبالا وارد تورین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید