اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سقز

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کردستان، سمیه ایزدیار در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی گفت: مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی ایران با هدف یاری به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه های عمومی، 700 جلد کتاب با ارزش تقریبی 300 میلیون ریال، به کتابخانه های عمومی شهرستان سقز اهدا کرد.

اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سقز

وی اضافه کرد: کتاب های اهدایی، غالباً در موضوعات کودک و نوجوان، عمومی و کنکوری است که پس از تائید، به منظور استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه های عمومی شهرستان قرار می گیرند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز با تقدیر از پیگیری های مسئول کتابخانه عمومی شهید ملا محمد امینی سقز و نیز کارشناسان دلسوز مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی، اعلام کرد: کتابخانه ملی تا پیش از این نیز دو مرتبه کتاب به کتابخانه های سقز اهدا نموده است.

ایزدیار اعلام کرد: کتاب های اهدایی توسط این مرکز پس از تائید و استعلام و ثبت در سامانه، بر اساس احتیاج به کتابخانه های سطح شهرستان ارسال می گردد تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن ها استفاده نمایند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز اعلام کرد: در حال حاضر 90 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع و گوناگون در کتابخانه های عمومی سقز در دسترس مخاطبان و اعضاء قرار گرفته است.

به گفته وی، شهرستان سقز دارای پنج باب کتابخانه عمومی نهادی و 10 باب کتابخانه عمومی مشارکتی با 5500 عضو فعال است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9720

به "اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سقز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سقز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید