اپل می گوید قیمت آیفون را در بعضی کشورها کاهش می دهد

به گزارش سهندبلاگ، ساعاتی پیش شرکت اپل گزارش اقتصادی مربوط به اولین فصل اقتصادی امسال را اعلام نمود که طبق آن، درآمد حاصل از فروش آیفون نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 15 درصد کاهش یافته است. به همین خاطر، مقامات ارشد اپل تصمیم گرفته اند در بعضی از کشورها، قیمت آیفون ها را پایین بیاورند.

اپل می گوید قیمت آیفون را در بعضی کشورها کاهش می دهد

در جدیدترین مصاحبه تیم کوک با خبرگزاری رویترز، او گفته که مسائل مالی چین به فروش آیفون ضربه زده است و به همین خاطر می خواهد قیمت این محصولات را این کشور تا حدی مناسب تر کند. او همچنین به ترکیه هم اشاره نموده که طی سال 2018، ارزش لیر نسبت به دلار آمریکا حدود 33 درصد کاهش یافته و در نتیجه، درآمد اپل از این کشور هم نسبت به سال قبل 700 میلیون دلار کمتر شده است. به همین خاطر اپل تصمیم گرفته در کشورهایی که پول ملی آن ها بی ارزش تر از گذشته شده، قیمت آیفون ها را تا حدی کاهش دهد.

او می گوید آنالیز های مربوط به این رویکرد جدید شروع شده و این شرکت کوشش می نماید با در نظر دریافت درصد کاهش ارزش پول کشورهای موردنظر، قیمت آیفون ها را تا حدی پایین بیاورد تا کاربران این کشورها برای خرید آن ها مبلغ مشابه یا نزدیک قیمت سال گذشته بپردازند.

منبع: The Verge

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 479

به "اپل می گوید قیمت آیفون را در بعضی کشورها کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل می گوید قیمت آیفون را در بعضی کشورها کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید