ایرکانادا 10 سال پرواز رایگان را به یک خانواده پیشنهاد داد

به گزارش سهندبلاگ، ایرلاین دولتی کانادا برای جبران اشتباه خود در فروش هم زمان 4 جایگاه یک پرواز به 8 نفر، پیشنهاد 10 سال پرواز رایگان به این خانواده 4 نفره داد.

ایرکانادا 10 سال پرواز رایگان را به یک خانواده پیشنهاد داد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

ایرلاین کانادایی ایرکانادا در اقدامی تحسین برانگیز برای جبران اشتباه خود در فروش هم زمان 4 جایگاه یک پرواز به یک خانواده 4 نفره و 4 متقاضی دیگر، ضمن عذرخواهی از این خانواده، استفاده رایگان خانواده متضرر به مدت 10 سال از پروازهای این ایرلاین را پیشنهاد داد.

بِرت دویل پدر این خانواده 4 نفره که از جزیره شاهزاده ادوارد راهی مونترآل بودند، پس از ورود به هواپیما با جایگاه های اشباع شده و فروخته شده خود روبرو می گردد؛ بلافاصله موضوع را به رسانه های کانادایی منتقل می نماید، که در نتیجه مسئولان شرکت هواپیمایی دولتی ایرکانادا، بزرگ ترین ایرلاین این کشور و حامل پرچم، از این خانواده عذرخواهی نموده و 2 هزار و 500 دلار کانادا به آنها غرامت می دهد.

به گزارش رویترز، با این حال پدر این خانواده از میزان غرامت پرداخت شده اعلام نارضایتی نموده و گفته که مجددا موضوع را به رسانه ها می کشاند؛ درنتیجه فشار رسانه های کانادایی به ایرکانادا، این ایرلاین به آنها پیشنهاد مسافرت رایگان 10 ساله با این هواپیمایی را ارائه داده است.

دویل می گوید:

وقتی وارد هواپیما شدم و دیدم جایگاه هایی که ما به صورت آنلاین خریداری نموده بودیم، به صورت حضوری نیز به 4 متقاضی دیگر آن پرواز فروخته شده، فکر کردم یک شوخی است یا برای حضور در برنامه دوربین مخفی تلویزیون برنامه ریزی شده است!

سخنگوی ایرکانادا به رسانه های کانادایی گفته در حال آنالیز این موضوع هستیم که چگونه امکان دارد 4 جایگاه از یک هواپیما هم زمان به 8 نفر فروخته گردد. وی به مشتریان این ایرلاین تضمین داد دیگر چنین اتفاقی برای سایر مسافران ایرکانادا رخ نخواهد داد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3492

به "ایرکانادا 10 سال پرواز رایگان را به یک خانواده پیشنهاد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرکانادا 10 سال پرواز رایگان را به یک خانواده پیشنهاد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید