با پول دنا پلاس این خودروی SUV را خریداری کنید! ، عکس

به گزارش سهندبلاگ، در 23 ژوئیه، اولین مدل استراتژیک جهانی گک آیون، نسل دوم آیون V، رونمایی شد. به گفته این خودروساز، ظرف 1 ساعت و 20 دقیقه پس از عرضه، این خودرو بیش از 10 هزار سفارش دریافت نموده است.

با پول دنا پلاس این خودروی SUV را خریداری کنید! ، عکس

امیرمسعود عابدین- نسل دوم گک آیون V بر اساس پلت فرم خودروی الکتریکی AEP این برند ساخته شده است. گک آیون ادعا کرد که به عنوان یک مدل جایگزین، نسل دوم آیون V از یک زبان طراحی نو در نمای بیرونی خود استفاده می نماید. چراغ های جلو مستطیلی گرافیک H را به خود می گیرند که نشان دهنده پنجه های اژدها است.

طراحی داخلی شبیه به نسل قبلی است؛ دکمه های فیزیکی خودرو ساده تر شده و دارای صفحه نمایش مرکزی 14.6 اینچی و نمایشگر کیلومترشمار است. دو پنل شارژ بی سیم تلفن همراه و نورپردازی محیطی در کنسول مرکزی وجود دارد. یک جعبه 6.6 لیتری در زیر کنسول مرکزی واقع شده است که از گرمایش، سرمایش و حالت فریز پشتیبانی می نماید. امکانات دیگر شامل سیستم صوتی Premium بلژیکی با ساب ووفر 8 اینچی است.

تریم 650 لیدار مجهز به سنسور لیدار روی سقف و بعلاوه رادارهای پنج میلی متری، 11 دوربین و 12 رادار اولتراسونیک برای پشتیبانی از سیستم یاری رانندگی هوشمند ADiGO Pilot است که به وسیله تراشه NVIDIA Orin-X تغذیه می گردد.

قدرت تولیدی از دو نوع موتور الکتریکی تأمین می گردد؛ خروجی موتور الکتریکی ضعیف تر 200 اسب بخار و 240 نیوتن متر و خروجی موتور الکتریکی پرقدرت 220 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد این خودرو 7.9 ثانیه اعلام شده است.

کل این سری مجهز به بسته های باتری لیتیومی است که در ظرفیت های 62.268 کیلووات تا 90.215 کیلووات ساعت ارائه شده است. آیون V با حداکثر برد 550 کیلومتر در دسترس است.

این خودرو با محدوده قیمتی بین 17,800 - 26,000 دلار، معادل یک میلیارد تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان عرضه می گردد.

منبع: carnewschina

322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مرداد 1403 بروزرسانی: 3 مرداد 1403 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19785

به "با پول دنا پلاس این خودروی SUV را خریداری کنید! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پول دنا پلاس این خودروی SUV را خریداری کنید! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید