برای اولین بار در شبکه 4؛ فیلم سینمایی فارنهایت 451 پخش می گردد

به گزارش سهندبلاگ، فیلم سینمایی فارنهایت 451 به کارگردانی رامین بحرانی 26 بهمن ماه، برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

برای اولین بار در شبکه 4؛ فیلم سینمایی فارنهایت 451 پخش می گردد

به گزارش ،فارنهایت 451 یک فیلم درام آمریکایی محصول سال 2018 است که از کتابی به همین نام و نوشته ری بردبری ساخته شده است.

مایکل شنون، مایکل بی جردن، سوفیا بوتلا، مارتین دانوان، کایر دالوا، جین موفات و گریس بیت کرانگ در این فیلم بازی نموده اند.

داستان فیلم در دنیایی می گذرد که رسانه مخدر است، صحبت از تاریخ ممنوع است و آتش نشان ها کارشان سوزاندن کتاب است. در این فیلم جوردن در نقش گای مونتاژ ایفای نقش می نماید، آتش نشان جوانی که قوانین دنیایش را زیر پا می گذارد و به همین علت با بتی با بازی شنون وارد درگیری می گردد.

در خلاصه فیلم آمده است: در آینده ترسناکی در آمریکا حکومت تمام آثار فکری و کتاب ها را می سوزاند و کسی حق ندارد در خانه اش کتاب نگهداری یا مطالعه کند. مونتاگ مامور جوانیست که در آتش نشانی کار می نماید و ماموریت او و دوستانش یافتن و سوزاندن تمام کتاب هاست. او آینده درخشانی در کارش خواهد داشت و همیشه مورد اعتماد رئیسش است. تا اینکه مونتاگ با دختر جوانی ملاقات می نماید که به کتاب علاقه دارد و بر روی مونتاگ تاثیر مثبت می گذارد. رئیس مونتاگ به دنبال مخفیگاه افرادی است که سعی می نمایند محتوای تمام کتاب ها را حفظ نمایند و با یک تکنولوژی پیشرفته حافظه خود را به دی ان ای یک پرنده انتقال دهند. آن ها می خواهند بعد از کامل شدن انتقال حافظه خود به این پرنده او را آزاد نمایند تا به منطقه امنی برود و ...

رامین بحرانی فیلمساز مستقل و 42 ساله ایرانی-آمریکایی است که آثار تحسین شده ای مانند Chop Shop، خداحافظ سولو، به هر قیمتی و 99 خانه را در کارنامه دارد.

علاقه مندان به هنر هفتم می توانند فارنهایت 451 را روز آدینه 26 بهمن ماه، ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما تماشا نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 630

به "برای اولین بار در شبکه 4؛ فیلم سینمایی فارنهایت 451 پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اولین بار در شبکه 4؛ فیلم سینمایی فارنهایت 451 پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید