برند معروف ترکیه

به گزارش سهندبلاگ، برندهای معروف لباس زنانه و مردانه ترکیه

ترکیه همواره پل ارتباطی مهم بین اروپا و آسیا بوده و حالا هم پل ارتباطی برای فشن و استایل در دنیاست. جدیدترین و به روزترین لباس ها را در خیابان های ترکیه می توانید ببینید. علاوه بر این به علت موفقیت چشم گیر طراحان لباس این کشور، مراکز خرید عظیم ترکیه و فستیوال خرید ترکیه از علل اصلی جذب توریست به این کشور شده است. حتی تور ترکیه و تور استانبول را می توان از محبوب ترین سفرهای توریستان ایرانی به منظور خرید و گشت و گذار در مکان های دیدنی نفس گیر ترکیه دانست.

برند معروف ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه کریسمس در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

برندهای دنیای و تلفیق آنها با فرهنگ ترکیه

برندهای ترکیه نه تنها در ترکیه محبوب و معروف اند، بلکه جزو برندهای معروف دنیا هم می باشند. برندهای نظیر زارا، H&M، تاپ شاپ و مانگو از برند های مطرحی هستند که فرهنگ ترکی را با طراحی بین المللی در هم آمیخته اند.

طراحان لباس مطرح ترکیه نظیر اِردِم مُرالیوکلو، بورا آکسو و حسین چالایان افرادی هستند که به فشن و دیزاین لباس ترکیه رنگ و بویی تازه بخشیدند و حالا برندهایی نظیر Koton، Sarar، Roman، Que، Machka و Tweenاز برند های بسیار مشهور در سرتاسر دنیا می باشند. لباس های برند ترکیه را حالا می توان در مراکز خرید ترکیه و فروشگاه های سر تا سر دنیا دید. LC Waikiki یکی از مشهورترین برندهای ترکیه محسوب می گردد که به سرعت رشد نموده است.

برند کوتون

در سال 1988 آقای ییلماز افسردریایی و همسرش گولدن که یک معلم بود، تصمیم گرفتند وارد صنعتی ناشناخته ولی جالب شوند و در این حوزه سرمایه گذاری نمایند. این زوج با این تصمیم تغییر بزرگی در زندگی خود ایجاد کردند. آنها در حدود سی سال پیش با آغاز فصل تابستان در محله ای به نام Kuzguncuk که در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته است، فروشگاه پوشاک خود را افتتاح کردند. نام این فروشگاه 25 متری، فروشگاه کوتون بود.

امروزه کمتر کسی است که با تور استانبول سفر نموده باشد ولی نام کوتون (Koton) را در میان برندهای معروف و محبوب پوشاک ترکیه نشنیده باشند. در حال حاضر کوتون در بیش از 28 کشور دنیا شعبه دارد و تعداد فروشگاه های آن به 210 عدد می رسد.

یکی از اساسی ترین دلایل موفقیت کوتون ارائه طرح های بسیار متنوع و بی نظیری بود که در محصولاتشان دیده می گردد. در برنامه های بلند مدت برند کوتون اعلام شده که تا سال 2025 در تمام 5 قاره دنیا شعبه خواهند داشت. خطوط فراوری در زمینه های مختلف هم هر ساله با لباس های مردانه، لباس های زنانه، لباس های بچه ها و مجموعه های زینتی توسعه می یابند.

ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی (LC Waikiki) هم در سال 1988 به وسیله یک طراح فرانسوی به نام جرجس امویال به همراه شریک زندگی اش در فرانسه تاسیس شد.

نام این برند از LC Waikiki را با اضافه کردن کلمه Waikiki (با اشاره به Waikiki Beach معروف) به LC که اول حروف کلمه Les Copains به معنی دوستان در فرانسه است، به دست آمده است. در سال 1997 طی تحقیقات در خصوص چگونگی توسعه کار، شرکت ال سی وایکیکی تصمیم گرفت که به سمت ترکیه حرکت کند. زیرا در این زمان ترکیه در حال رشد و توسعه به ویژه در زمینه فشن و دیزاین بود. به همین علت در این سال شرکت در ترکیه ثبت شد.

ال سی وایکیکی از آن موقع تا به حال به اسم یک برند تجاری ترکیه ای به تعداد می رود. ال سی وایکیکی را باید یکی از معروف ترین برندهای پوشاک در ترکیه بدانیم. این برند در حال حاضر بیش از 16 درصد از سهم بازار پوشاک ترکیه را به خود اختصاص داده است. این برند تا سال 2013 بیش از 407 فروشگاه در سرتا سر ترکیه افتتاح کرد و در حدود 106 فروشگاه خارج از ترکیه دارد. ال سی وایکیکی همچنان به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد و با شعار هر کس سزاوار پوشیدن لباس خوب است فعالیت های خود ادامه می دهد.

پوشاک برند ترکیه

از برندهای معروف شلوار جین در ترکیه

معروف ترین برندهای شلوار جین در ترکیه عبارت است از:

  1. برند شلوار جین ماوی جینز
  2. برند شلوار جین لافت - Loft Jeans
  3. برند شلوار جین LTB
  4. برند شلوار جین کالینز - Colins
  5. برند شلوار جین واکو - Vakko Jeans

برندهای معروف لباس زنانه در ترکیه

همانطور که گفته شد، در ترکیه برندهای پوشاک معروفی وجود دارد اما در بین این برندها بعضی از آنها صرفا در صنعت پوشاک زنان فعال هستند که محبوب تر یا معروف تر آنها عبارتند از:

  1. برند فیور - Fever
  2. برند وای لاندن - Y London
  3. برند میلا - Milla
  4. برند رندوم - Random
  5. برند اُ ایکس ایکس اُ - Oxxo

برندهای معروف مردانه در ترکیه

در میان برندهای محبوب برای مردان ترکیه می توان به برندهای زیر اشاره نمود:

  1. برند اِفرور - Efor
  2. برند آوا - Avva
  3. برند سی سی ایس - پوشاک CCS
  4. برند کیپ - Kip

برندهای معروف پوشاک زنانه و مردانه در ترکیه

برندهای معروف پوشاک زنانه و مردانه در ترکیه عبارت است از:

  1. برند وفیان - Lufian

    برند دی فاکتو - Defacto

    برند کالیزیون - Collezione

    برند فابریکا - Fabrika

    برند پوشاک ال سی واکیکی - LC Waikiki

برندهای معروف کت و شلوار ترکیه

اگر قصد خرید کت و شلوار در ترکیه دارید بهتر است به سراغ این برندها بروید:

  1. برند رمزی - Ramsey

    برند توین - Tween

    برند سارار - Sarar

    برند کیگیلی - Kigili

برندهای معروف کیف و کفش ترکیه

به مانند صنعت پوشاک، صنعت کیف و کفش هم در ترکیه به سرعت رشد نموده است. بعضی از معروف ترین برندهای این صنعت عبارت است از:

  1. برند کفش اینیوو - Inuovo Shoes

    برند کفش زی زی گو - Zizigo Shoes

    برند کفش اینجی - Inci

    برند کفش پلاریس - Polaris Shoes

    برند هاتیک - Hotic

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14626

به "برند معروف ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند معروف ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید