بلیت سفر های دریایی بوشهر را الکترونیکی بخرید

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سامانه یکپارچه بلیت الکترونیک سفر های دریایی در این استان اجرا شد.

بلیت سفر های دریایی بوشهر را الکترونیکی بخرید

به گزارش از ، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در پی اجرای سیاست های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی و با توجه به برنامه دوم اصلاح نظام اداری کشور در خصوص توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، طراحی و تولید سامانه یکپارچه بلیت الکترونیک سفر های دریایی برای افزایش رفاه مسافران و پشتیبانی از سفر های ایمن دریایی، صورت گرفت.

او افزود: سامانه فروش بلیت اینترنتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به نشانی daryatik.ir، افزون بر هوشمند کردن فرآیند خرید بلیت سفر های دریایی با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ، باعث ارتقای ایمنی این نوع مسافرت ها، خدمات رسانی مطلوب به هموطنان و کاهش صف انتظار مسافران می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نام کرد: از مهم ترین مزایای اجرای این طرح، ثبت الکترونیکی اطلاعات فردی از سوی مسافر، پرداخت الکترونیک هزینه بلیت از طریق درگاه بانکی، تهیه فهرست مسافران پیش از زمان خروج شناور از بندر، سهولت در پوشش بیمه سفر ها و تسریع در عملیات جست وجو و نجات در شرایط اضطرار است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15373

به "بلیت سفر های دریایی بوشهر را الکترونیکی بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت سفر های دریایی بوشهر را الکترونیکی بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید