بنجل های خارجی پرسپولیس می فرایند

به گزارش سهندبلاگ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تصمیم به جذب منوچهر صفروف و حدت هنانوف از استقلال تاجیکستان گرفت.

بنجل های خارجی پرسپولیس می فرایند

هنانوف بر خلاف صفروف توانست حتی به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند، اما صفروف که ورودش با مصدومیت در پرسپولیس همراه بود نیمکت نشین ماند تا باشگاه پرسپولیس با توجه به بند های قرارداد این بازیکن تصمیم به فسخ قرارداد او در انتها فصل بدون پرداخت مبلغ اضافی بگیرد.

هنانوف نیز در انتها فصل در صورت تأیید نهایی گل محمدی در جمع بازیکنان باقی خواهد ماند. او که نوسان زیادی در عملکرد فنی خودش داشت احتمالاً تا انتها فصل هم نیمکت نشین بماند تا کادر فنی با زیر نظر گرفتن تمرینات او درباره اش تصمیم گیری کند.

بعلاوه مشکل گلزنی خط حمله پرسپولیس سبب شد تا سرمربی سرخپوشان در جابجایی زمستانی بار دیگر به فکر جذب بازیکن خارجی بیفتد و این بار شیرزود تمیروف را از ازبکستان برای حضور در خط حمله جذب کند.

مهاجم پر کوشش ازبک ها با وجود اینکه فرصت کافی برای گلزنی داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند تا او نیز در فهرست مازاد قطعی پرسپولیس برای فصل بعدی قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد و میخواهد با نظر گل محمدی روی جذب بازیکن خارجی باکیفیت بالاتر تمرکز کند.

منبع: مهر

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17472

به "بنجل های خارجی پرسپولیس می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنجل های خارجی پرسپولیس می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید