بیوگرافی الناز حبیبی، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون

به گزارش سهندبلاگ، الناز حبیبی متولد 21 مرداد سال 67 در تهران است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. او از معدود بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بوده که بازیگری را از 9 سالگی و با کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع کرده است.

بیوگرافی الناز حبیبی، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی دارد و فرزند آخر یک خانواده هشت نفره است. او اولین تجربه جدی اش را در سال 85 و با بازی در مجموعه تلویزیونی سال های برف و بنفشه بدست آورد. الناز مادرش را در همان سال ها از دست داد و پس از آن وارد یک دوره افسردگی چهارساله شد. او در این مدت نتوانست درسش را ادامه دهد و فعالیت های حرفه ای اش هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. الناز حبیبی در سال 88 اولین تجربه حضور مقابل دوربین سینما را نیز بدست آورد و در فیلم فصل باران های موسمی بازی کرد.

ازدواج این بازیگر

این بازیگر خوش چهره، در سال 91 با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد و چند سال بعد با حضور در برنامه دورهمی به طور غیر مستقیم عنوان کرد که از همسرش جدا شده است. مهدی صاحب زمانی در خارج از کشور اقامت داشت، اما الناز برای شغلش در ایران بود و زندگی دور از هم برای آن ها سخت، اما چاره ای نداشتند. خاتمه این دوری و دوستی به طلاق منجر شد و شوک دیگری به الناز حبیبی وارد شد.

اعضای خانواده الناز همه در سوئد زندگی می کنند و خودش نیز هم از طریق خانواده اش موقعیت مهاجرت کردن را دارد و هم از طریق همسر سابقش این امکان را داشته است.

شهرت الناز حبیبی

الناز حبیبی در سال 93 با بازی در سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید. خجالت نکش، دشمنِ زن و هشتگ خاله سوسکه نیز چند نمونه از کارهای معروفی است که حبیبی در آن ها نقش آفرینی کرده است.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10243

به "بیوگرافی الناز حبیبی، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون" امتیاز دهید

4 کاربر به "بیوگرافی الناز حبیبی، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی الناز حبیبی، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید