تاکید کادر فنی پرسپولیس در مورد لیست خروجی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی میخواهد لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس را با خرید هفت بازیکن جدید تغییر دهد تا این تیم پس از سال ها ترکیب نسبتا ثابت با چهره ای متفاوت در میادین ظاهر گردد.

تاکید کادر فنی پرسپولیس در مورد لیست خروجی

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی خبر حضور هفت بازیکن در لیست جذب گل محمدی را رسانه ای کرد که قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر، دو بازی دیگر در این مسابقات پیش رو داشته و سپس باید با استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی بازی کند.

تصمیم گل محمدی برای جذب هفت بازیکن جدید نشان می دهد احتمالا همین تعداد بازیکن هم از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد. با این حال کادرفنی پرسپولیس در جلسات کوتاه و خصوصی خود با بازیکنان به آنها اطمینان داده که با همین افراد به کار خود ادامه خواهند داد.

گل محمدی و دستیارانش نمی خواهند انگیزه بازیکنان خود را در آستانه دربی پایتخت در جام حذفی از دست رفته ببینند. از این رو کوشش خود را برای مخفی نگه داشتن لیست مازاد پرسپولیس به کار بسته اند. لیستی که متشکل از بازیکنان مصدوم فعلی پرسپولیس خواهد بود و گزارش پزشکی شرایط آنها نقش فراوانی در ماندن یا رفتن این بازیکنان خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:45 امشب میهمان گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9874

به "تاکید کادر فنی پرسپولیس در مورد لیست خروجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید کادر فنی پرسپولیس در مورد لیست خروجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید