ترامپ: عمویم نابغه بود، باید پزشک می شدم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مرکز کنترل بیماری های این کشور (CDC) در آتلانتا ضمن حمله لفظی به دموکرات ها پیرامون ارائه اطلاعات و آمار نادرست درباره کرونا در کشورش اعلام کرد: می دانید که عموی من فرد بزرگی بود. او در ام آی تی کار می کرد. او سال های زیادی را در آنجا تدریس می کرد. جان ترامپ یک نابغه بزرگ بود!

ترامپ: عمویم نابغه بود، باید پزشک می شدم

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر خودشیفتگی اش در این باره را اینگونه نشان داد: من عاشق این چیزها هستم. من واقعاً علوم را می فهمم! دیگران از اینکه من اینقدر می فهمم،تعجب می کنند. هرکدام از این دکترها به من می گویند چطور این همه در این مورد وارد هستی؟ شاید من توانایی ذاتی دارم. شاید باید به جای رئیس جمهور شدن این کاره می شدم.

وی در ادامه با اشاره به سرنشینان یک کشتی تفریحی که شماری از مسافران آن به کرونا مبتلا شده اند، گفت: دوست دارم مبتلایان همانجا که هستند باقی بمانند. نمی خواهم به خاطر یک کشتی که تقصیر ما هم نبوده تعداد مبتلایانمان دوبرابر شود.

این درحالیست که پیشتر رسانه های این کشور اعلام کرده بودند که دولت ترامپ امکانات کافی برای مقابله با شیوع کرونا را ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7288

به "ترامپ: عمویم نابغه بود، باید پزشک می شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: عمویم نابغه بود، باید پزشک می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید