تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه نخست

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 امروز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال میزبان ذوب آهن اصفهان بود که با تساوی بدون گل دو تیم در نیمه نخست همراه بود.

تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه نخست

شاگردان یحیی گل محمدی که در جریان برد سه بر صفر امروز استقلال تهران مقابل پدیده مشهد قرار گرفته بودند برای حفظ فاصله خود با آبی پوشان مرکز در صدر جدول چاره ای جز کسب سه امتیاز مقابل شاگردان مهدی تارتار نداشتند.

با این حال ذوبی ها با نمایش منسجم خود در ورزشگاه آزادی نشان دادند حریف آسانی برای قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر نیستند.

دفاع چندلایه و متمرکز ذوب آهن کمک کرد تا این تیم فرصت های کمی را به خط حمله خطرناک پرسپولیس بدهد. آنها با استفاده از سرعت بالای بازیکنانی همچون محمد خدابنده و میلاد جهانی در تلاش بودند رضا خالقی فر را در خط حمله صاحب موقعیت گلزنی کنند.

بازی مالکانه پرسپولیس باعث شد تا بیشتر نبردها در میانه میدان اتفاق بیفتد اما این ذوب آهن بود که اولین خطر جدی را در دقیقه 17 روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد. میهمان اصفهانی روی فرار میلاد جهانی توانست توپی را روی دروازه حامد لک ارسال کند اما این توپ از جلوی پای رضا خالقی فر عبور کرد تا توپی از خط دروازه میزبان عبور نکند.

بازی فیزیکی هافبک های ذوب آهن باعث شد تا محمد خدابنده لو در دقیقه 22 کارت زرد بگیرد. در ادامه بازیکنان پرسپولیس با تعداد نفرات بیشتری حمله کرد تا بالاخره مدافعان ذوب آهن مجبور شدند میلاد سرلک را در دقیقه 27 پشت محوطه جریمه خود متوقف کنند تا امید عالیشاه با بی دقتی هر چه تمام ضربه ایستگاهی را از بالای دروازه به بیرون بزند.

رفت و برگشت توپ روی دروازه های دو تیم ادامه داشت تا این بار میلاد خدابنده لو که عملکرد قابل قبولی در نیمه نخست داشت در دقیقه 30 با شوت سرکش و از راه دور دروازه لک را با خطر جدی تهدید کند.

بازی فشرده دو تیم باعث شد تا تعداد پاس های کوتاه اشتباه پرسپولیس و ذو ّ اهن افزایش پیدا کند. در یکی از این توپ ها، سید مهدی سید علی اعتقاد به برخورد توپ با دست ممحمد شریفی داشت که با اعتراض شدید هافبک پرسپولیس روبرو شد تا او در دقیقه 38 با اخطار قاضی مسابقه روبرو شود.

تلاش هر دو تیم در دقایق پایانی 45 دقیقه اول راه به جایی نبرد تا پرسپولیس و ذوب آهن بدون به ثمر رسیدن گل راهی رختکن شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16362

به "تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و ذوب آهن در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید