گل محمدی در بازگشت به تهران: جدایی بشار را باور نمی کنم

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی اوقات اتفاقاتی رخ داده که من حس می کنم می خواهند پرسپولیس را تضعیف کنند اما ما با قدرت راه موفقیت را ادامه می دهیم.

گل محمدی در بازگشت به تهران: جدایی بشار را باور نمی کنم

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس به ایران و کسب نایب قهرمانی در آسیا گفت: وقتی فینال به صورت تک بازی برگزار می شود تنها باید در این بازی پیروز شوید. متاسفانه این اتفاق برای ما رخ نداد. خیلی از اتفاقات این دیدار به ضرر ما شد. زمانی که ما گل اول را دریافت کردیم روحیه تیمی را از دست دادیم. ما بلافاصله بعد از این که گل زدیم، گل خوردیم که این موضوع کار ما را سخت کرد.

وی افزود: ما مسائل زیادی داشتیم . زمانی که ما پس از راهیابی به فینال به تهران آمدیم مسائل زیادی داشتیم که این مسائل ما را اذیت کرد. مسائلی مانند تعویق مسابقاتمان. این مسائل موجب شد تا کمی از نظر فوتبالی شرایط لازم را برای انجام یک فینال واقعی نداشته باشیم و کار ما سخت شد. اما بازیکنانمان تا اخرین دقایق بازی مبارزه کردند و پا پس نکشیدند. ما ناراحت هستیم و شرمنده هواداران شدیم. دوست داشتیم قهرمانی را به آنها تقدیم کنیم اما مجموع این اتفاقات موجب شد تا جام خوبی را از دست بدهیم.

گل محمدی در مورد جدایی بشار رسن افزود: او بازیکن مهمی برای ما بود اما هنوز جدایی او را باور نمی کنم. چرا باید یک بازیکن خوبتان را در هفته چهارم لیگ از دست بدهید؟ نمی دانم راجب این موضوعات چه بگویم. من نمی خواهم در این مقطع حاشیه ایجاد شود.

وی گفت: همه از این اتفاقات و چرایی جدایی بشار خبر دارند. اینکه چه توافقی صورت گرفت که باعث جدایی این بازیکن شد. ما دیدار سختی مانند مسابقه با سپاهان و استقلال را در پیش داریم. چرا در این مقطع باید تیم تضعیف شود. چرا باید به این راحتی بازیکن از دست دهیم. چرا باید شجاع خلیل زاده و محمد نادری را از دست بدهیم؟ چرا برای بخشیدن عیسی آل کثیر تیم خوب حقوقی تشکیل نشد که در این پرونده از ما دفاع شود؟ ما اگر تیم حقوقی قوی داشتیم این رای می شکست. چرا این همه حاشیه برای ما به وجود اوردند. همه این موضوعات چراهایی بود که برای ما وجود دارد و باید یکی جوابگوی آن باشد. آنهایی که پای توافق نامه جدایی بشار را امضا کردند باید بیایند و در حضور هواداران توضیح دهند. هر کس امضا کرده باید بیاید و توضیح دهد

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت هایش تاکید کرد: چرا من باید بهترین بازیکن تیمم را از دست بدهم؟ من روی او حساب کرده بودم. آیا نتایج خوب و بد شود آن افراد می آیند جواب دهند؟ این را به همین اعضای هیات مدیره گفتم. گفتتم که در صورت عدم نتیجه گیری من هم از سر خودم مسوولیت را باز می کنم و می گویم برای مثال غلامعلی محمد علیپور و علی رغبتی اعضای هیات مدیره و مهدی رسول پناه سرپرست قبلی باشگاه مقصر بوده اند و بیایند جواب بدهند. چرا کسی پاسخ این چرا های ما را نمی دهد؟ واقعا این شرایط عجیب است.

گل محمدی تاکید کرد: من احساسم این است که اراده ای وجود دارد تا پرسپولیس را تضعیف کنند. دلیل این موضوع هم شاید ان چهار قهرمانی است که باعث شده آنها اذیت شوند. تحمل چهار سال قهرمانی پرسپولیس سخت است. ما به راهمان ادامه می دهیم و سعی می کنیم از داشته هایمان استفاده کنیم. هنوز مدعی قهرمانی هستیم و هیچ وقت برای تیم کم نخواهیم گذاشت. تا جایی که بتوانیم پیش می رویم. پرسپولیس هیچگاه راه خودش را گم نمی کند اما یکی باید جوابگوی این اتفاقات باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11877

به "گل محمدی در بازگشت به تهران: جدایی بشار را باور نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی در بازگشت به تهران: جدایی بشار را باور نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید