پیغام سرخآبی های پایتخت به مناسبت درگذشت انصاریان

به گزارش سهندبلاگ، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پیغام هایی جداگانه درگذشت علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفتند.

پیغام سرخآبی های پایتخت به مناسبت درگذشت انصاریان

به گزارش ایرنا،علی انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی های پایتخت که از دوم بهمن ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه 15 بهمن ماه) در 43 سالگی درگذشت.

باشگاه استقلال با ارسال پیغامی درگذشت این پیشکسوت را تسلیت گفت.

در پیغام این باشگاه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه بازی با پیراهن استقلال را هم در کارنامه خود داشت را به جامعه ورزش، طرفداران باشگاه استقلال و پرسپولیس و خانواده ایشان تسلیت می گوییم و برای آن مرحوم خواستار غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل را از خداوند متعال خواستاریم.

باشگاه پرسپولیس نیز فوت این بازیکن را که 9 سال برای این تیم به میدان رفت، را این چنین تسلیت گفت: این باشگاه در پیغامی با اندوه و تاثر فراوان درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس و هنرمند سینمای ایران را ناباورانه و از صمیم قلب به خانواده وی، به ویژه مادر عظیموارش، خانواده عظیم پرسپولیس، اهالی ورزش و فوتبال و جامعه هنر تسلیت می گوید. برای ما نیز باور این دو حادثه پیاپی بسیار سخت و سخت است. همه ما امیدوار بودیم پس از دست دادن مهرداد میناوند عزیر، حداقل با بهبودی کامل علی انصاریان دوست داشتنی، مرهمی برای آن زخم بیابیم، اما دریغ و افسوس که گویی این دو رفیق قدیمی با یکدیگر قراری داشته اند.

در بخش دیگری از این پیغام تصریح شده است: امروز مصیبت دیگری بر همه ما وارد شده است و این همدردی با تمام خانواده های داغداری است که متاسفانه عزیزان خود را به دلایل گوناگون از جمله به واسطه این بیماری مرموز و منحوس از دست داده اند. باور این که میناوند و انصاریان را در این سن و سال دیگر در میان خود نداریم سخت و سخت است. حکایت غریبی است که انصاریان درست در روزهایی که سینمای ایران جشنواره فجر را با فیلمی که او در آن حضور داشت افتتاح کرد، پیشکسوت فوتبال ایران اختتامیه داستان زندگی اش در این جهانی فانی، رقم خورد. انصاریان با خاطره آن خنده ها و شوخی هایش همواره در ذهن ما زنده خواهد بود. هنرمندی که در فوتبال به بازی های غیرتمندانه اش شهره بود. خاطره زخم هایی که برداشت و به آن ها افتخار می کرد، را هیچ گاه از یاد نمی بریم.

سرخپوشان در پیغام خود تصریح نموده اند: علی انصاریان همواره می گفت: وقتی با پیراهن پرسپولیس وارد زمین می شوی دیگر برای خودت نیستی. وقتی آن همه نگرانی و استرس را در صورت طرفداران می بینم که قرمز شده اند، وقتی علی پروین را می بینیم که هر چند به شکل عجیب و باور نکردنی روی نیمکت می نشیند و بلند نمی گردد ولی خون توی صورتش جمع می گردد و آدم فکر می نماید که دور از جانش، الان سکته می نماید، دیگر هر چه از دستت بر بیاید باید انجام بدهی. اگر سرت را جلوی توپ و پای حریف نگذاری، نامردی نموده ای. من خودم روی آن سکوها بوده ام می دانم وقتی توپ به دروازه تیمت نزدیک می شوی چه حالی داری.

در ادامه این پیغام خاطرنشان شده است: می گفتند سخت و خشن بازی می نماید و خودش می گفت. فوتبال بچه بازی نیست. پیراهن یک تیمی مثل پرسپولیس را می پوشی نمی توانی فقط یک بازیکن باشی باید جنگجو باشی. بله من سخت و جدی بازی می کنم ولی شما ببین که من بیشتر خودم مصدوم می شوم و نه بازیکنانی که روبه روی من قرار می گیرند. او روش و فلسفه خودش را برای فوتبال داشت. در کنار بازی های آن گونه او، کم نبودند بازیکنانی که پیراهن تیم ملی را به دست آوردند، هر چند او هیچ گاه به آن میزان که شایسته اش بود، به حق خود نرسید. روزی که به پرسپولیس رسید انگار جهان را به او داده بودند.

باشگاه پرسپولیس در این پیغام نوشته است: علی انصاریان چه قدر هم به پدر و مادرش می نازید. عاشق خانواده اش بود. هر بار از او پرسیدیم که چرا ازدواج نمی نماید، با خنده و شوخی از جواب طفره می رفت یا می گفت هنوز وقتش نشده است. آخرین بار گفتیم دیگر 43 سالت شد و جواب داد، نمی خواهم کسی را اسیر خودم کنم. به هر حال طفره می رفت. شاید گمشده ای داشت. خودش بود و عشق به مادری که نمی دانیم با این داغ چه خواهد نمود. علی انصاریان دیگر در میان ما نیست و نمی دانیم باید از کجای این سال ها که در کنار ما بود بنویسیم. از آن روزی که یک هفته بعد از جدایی اش با بغض می گفت نباید این اشتباه را می کرد و دنیزلی با رفتن آری هان گفته بود که او را می خواهد یا از آن روزی که تعریف کرد با تشویق طرفداران پرسپولیس، نفهمید دربی چه شد؟ ولی آن قدر مرد بود که هیچ گاه برای پیراهنی که به تن می کرد، کم نگذارد.یک آدم احساساتی که عاشق فیلم و پرسپولیس بود و به هر دوی آن ها رسید.

باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس، این ضایعه را به خانواده او، طرفداران پرسپولیس و جامعه ورزش، فوتبال و هنر تسلیت گفته و در عین حال تاکید نموده است: از مردم عزیز ، عاجزانه خواهش می کنیم با رعایت پروتکل ها و قواعد فاصله گذاری اجتماعی از خود و دیگران محافظت نمایند. همچنین برای همدردی و ابراز احسایات پاکی که دارند، خود و دیگران را به خطر نیندازند. باور کنیم، این بیماری بی رحم هر جایی در کمین است و هیچ کس از آن در امان نیست.

انصاریان که 6 بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن 34 سالگی از جهانی حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد.

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12500

به "پیغام سرخآبی های پایتخت به مناسبت درگذشت انصاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام سرخآبی های پایتخت به مناسبت درگذشت انصاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید