تسهیلات بانکی در اختیار دفاتر خدماتی و مسافرتی استان کردستان قرار می گیرد

به گزارش سهندبلاگ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: این اداره کوشش می نماید که حمایت های بیشتری در زمینه اعطای تسهیلات بانکی برای دفاتر خدماتی و مسافرتی کردستان در اختیار آنان قرار دهد و امیدواریم مسائل موجود در این زمینه رفع گردد.

تسهیلات بانکی در اختیار دفاتر خدماتی و مسافرتی استان کردستان قرار می گیرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، آرمان وطندوست ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای پروازهای کیش- سنندج و تهران- سنندج که با حضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و دنیاگردی استان برگزار گردید، گفت: اقدامات اجرا شده شده در زمینه برقراری دو پرواز در سطح استان کردستان به مقاصد کیش و تهران، یک دستاورد مهم برای استان به ویژه فعالین بخش گردشگری است.

وی با قدردانی از حمایت افرادی که در ایجاد این پروازها خدماتی انجام داده اند گفت: همه با هم باید در زمینه ماندگاری و تداوم این پروازها کوشش و همکاری کامل و نزدیکی داشته باشیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان توضیح داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کوشش می نماید که حمایت های بیشتری در زمینه اعطای تسهیلات بانکی برای دفاتر خدماتی و مسافرتی در اختیار آنان قرار دهد که امیدواریم مسائل موجود در این زمینه رفع گردد.

وی با اشاره به نقش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان کردستان، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و دنیاگردی استان نقش بسیار مشخص نماینده ای در توسعه و افزایش پروازهای استان به سایر نقاط کشور و دنیا را دارند.

وطندوست با اشاره به اینکه این اداره کل تمامی امکانات خود را به منظور حمایت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به کار می گیرد، اضافه کرد: از دفاتر خدمات مسافرتی و دنیاگردی نیز انتظار می رود، که در این راستا همکاری بیشتر و گسترده تری با هم داشته باشند.

وی با قدردانی از دفاتر مجری این پروازها اظهار کرد: انتظار داریم که این شرکت های خدمات پروازی با تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده زمینه را برای آگاهی تمام بخش های مختلف استان کردستان فراهم سازند.

ایجاد 10 پرواز جدید قشم ایر در کردستان

جلیل صبور در ادامه این جلسه با قدردانی از حمایت های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان در مورد ایجاد پرواز سنندج-کیش و کیش-سنندج، گفت: افق های روشنی در زمینه افزایش پروازهای استان به سایر نقاط کشور و دنیا ایجاد شده که این دستاورد با حمایت های مسئولین استانی میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما به عنوان بخش خصوصی از مسئولین دولتی می خواهیم که حمایت های خود را از این پروازها بیشتر نمایند چرا که بعضی از مسائل در سطح استان کردستان در زمینه توسعه صنعت گردشگری و افزایش پروازها وجود دارد که فقط با همکاری و هماهنگی بیشتر بین دفاتر حل و فصل آنها امکانپذیر است.

مدیر داخلی شرکت خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی کیا پرواز توضیح داد: اگر این پروازها با موفقیت ایجاد گردد و ماندگار باقی بماند استان کردستان پیشرفت خواهد نمود و اگر چنانچه مسئله ای در این زمینه به وجود بیاید قطعاً به ضرر تمام بخش های مالی استان کردستان خواهد بود.

وی گفت: در آینده شرکت خدمات مسافرتی هوایی و دنیاگردی کیا پرواز درصدد ایجاد 10 پرواز جدید با همکاری شرکت قشم ایر است که این امر زمانی محقق خواهد شد که پرواز سنندج-کیش و کیش-سنندج با موفقیت آغاز و ماندگار باقی بماند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6247

به "تسهیلات بانکی در اختیار دفاتر خدماتی و مسافرتی استان کردستان قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات بانکی در اختیار دفاتر خدماتی و مسافرتی استان کردستان قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید