تشدید سیاست های خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا

به گزارش سهندبلاگ، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری ونزوئلا در سخنانی به مناسبت سالروز استقلال این کشور، دولت آمریکا را به تشدید سیاست های خصمانه خود متهم کرد.

تشدید سیاست های خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا

به گزارش سایت المیادین، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در جریان سخنرانی خود به مناسبت سالروز عید استقلال این کشور، تاکید نمود، دولت آمریکا دست از تشدید تحریم های جنایتکارانه خود حتی طی شیوع ویروس کرونا برنمی دارد.

وی ضمن محکوم کردن سیاست ایالات متحده در قبال کاراکاس، تاکید نمود، دشمنی آمریکا در جریان شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

مادورو همچنین تاکید نمود، دولت آمریکا دست از تشدید تحریم های مجرمانه خود علیه ونزوئلا که از غذا و دارو فراتر رفته و به محرومیت شهروندان ونزوئلایی از دستیابی به دارو و تجهیزات پزشکی طی شیوع ویروس کرونا رسیده، بر نداشته است.

رئیس جمهوری ونزوئلا همچنین عنوان داشت: هنگامی که شیوع ویروس کرونا در ونزوئلا و سایر کشورها شروع شد، ما بر این باور بودیم که ایالات متحده دشمنی اش را متوقف خواهد نمود اما برعکس آن عمل کرد و تحریم ها علیه ما را افرایش داد و با ممانعت از دستیابی به دارو، غذا و نفت، درد و رنج ملت این کشور را افزایش داد.

وی گفت: ملت ونزوئلا در حال حاضر وارد نبرد با این ویروس شده است و ما تمامی تصمیمات و اقدامات لازم را در زمان مناسب اتخاذ نموده ایم.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9412

به "تشدید سیاست های خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید سیاست های خصمانه آمریکا علیه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید