تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (53)

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر فتبارک الله احسن الخالقین را بر زبانتان می آورد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (53)

در این سری مطالب سعی نموده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر جهان، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این کوشش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور گردد و با دیدن صحنه هایی زیبا از این جهانی زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

نمایی هوایی و دیدنی از سن سباستین (San Sebastián) مرکز استان گوئیپوسکوایِ اسپانیا.

تصویری متفاوت از آبشارهای نیاگارا (Niagara Falls) در مرز آمریکا و کانادا در استان انتاریو از قلمروی کانادا و در ایالت نیویورک از قلمرو آمریکا. عکسی زیبا از قلعه قرون وسطی Eltz واقع در بالای تپه رودخانه Moselle بین Koblenz و ترایر واقع در آلمان. چشم اندازی فوق العاده از آبدره گیرانگرفیورد (Geirangerfjord) در غرب نروژ. این آبدره جزء فهرست میراث جهانی یونسکو می باشد. عکسی مسحورکننده از کوه رینیر (Mount Rainier) در جنوب سیاتل، بلندترین کوه ایالت واشینگتن و ارتفاعات کسکیدز. طبیعت دیدنی استان بولی (Bolu) یکی از استان های ترکیه. نمایی هوایی و زیبا از شهر ریو دو ژانیرو (Rio de Janeiro) دومین شهر بزرگ برزیل. تصویری از گُدازه های آتشفشان در مجمع الجزایر هاوایی (Hawaii) در اقیانوس آرام، ایالت پنجاهم کشور آمریکا. طبیعت بکر و سرسبز کومونه پینتزا (Pienza) در ایتالیا. منظره آرامش بخش جزیره زاکینتوس (Zakynthos) در یونان.

عکسی از کالج قدیمی نیروی دریایی سلطنتی از جاذبه های معماری گرینویچ. این دانشگاه که در گرینویچ لندن واقع شده است در شمار میراث جهانی قرار گرفته است.

چشم اندازی از رشته کوه های راکی کانادا (Rocheuses canadiennes) در آمریکای شمالی. تصویری از یک شفق قطبی در شهرداری Storfjord در شهرستان Troms واقع در نروژ. نمایی از رشته کوه Cordillera Huayhuash در رشته کوه های آند واقع در جمهوری پرو. منظره برفیِ روستای رئین (Reine) در نروژ واقع در لوفوتن.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: برترین ها
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4989

به "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (53)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (53)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید