تصاویر ، گلکسی زد 5، بی نقص ترین تاشو ، این گوشی مانند یک کتاب باز می گردد!

به گزارش سهندبلاگ، سامسونگ گلکسی زد فولد 5 در اواخر ماه ژوئیه 2023 عرضه می گردد و در حال حاضر اطلاعات خوبی در خصوص آن وجود دارد. بعضی از ویژگی های مهم گلکسی زد فولد 5 در این مرحله تعیین شده است. در این گوشی نقص سایر گوشی های تاشو بر طرف شده است.

تصاویر ، گلکسی زد 5، بی نقص ترین تاشو ، این گوشی مانند یک کتاب باز می گردد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از جی اس ام آرنا، این گوشی تاشو که به سبک کتاب باز می گردد دارای دو نمایشگر با قابلیت 120 هرتز، دوربین سه گانه در پشت و ضد آب IPX8 خواهد بود.

بیایید با طراحی آغاز کنیم. بزرگترین شکایتی که کاربران در باره سری گوشی های گلکسی زد فولد اغلب مطرح می نمایند، شکافی است که هنگام بستن گوشی باقی می ماند. در گزارش های تازه ادعا شده که سامسونگ بالاخره آماده شده تا این مشکل را با طراحی لولای تازهی که باعث بسته شدن گوشی به صورت صاف می گردد، رفع کند.

مکانیسم لولای تازه نشان می دهد که صفحه نمایش تاشو در هنگام تا شدن به شکل قطره در داخل لولا شکل می گیرد و در چنین وضعیتی گوشی دچار خط و چین نمی گردد. ما قبلا رویکردهای مشابهی را در سری های Moto Razr و Oppo Find N دیده ایم.

کسانی که امیدوارند گلکسی زد فولد 5 جمع و جورتر در مقایسه با ضد فولد 4 داشته باشند، ظاهرا خوش شانس نیستند. گزارش ها حاکی از آن است که تاشوی تازه ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت. زد فولد 5 در حالت تاشو دارای ابعاد 154.9 در 129.9 در 6.1 میلی متر و در حالت تاشو 154.9 در 67.1 در 13.4 میلی متر خواهد بود. گفته می گردد این گوشی 254 گرم وزن خواهد داشت که 9 گرم کمتر از زد فولد 4 است.

گزارش های متعدد حاکلی است که زد فولد 5 مانند گلکسی زد فولد 4 صفحه نمایش خارجی را برای حفظ حالت مورب 6.2 اینچی حفظ می نماید. اما باید دید صفحه نمایشگرزد فولد4 که آیا همان نسبت تصویر بلند و باریک را خواهد داشت یا خیر

هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات صفحه نمایش داخلی وجود ندارد، اما علت خوبی وجود دارد که باور کنیم صفحه 7.6 اینچی به عنوان پنل فعلی آن در نظر گرفته خواهد شد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 از همان چیپست اسنپ دراگون 8 نسل 2 برای گلکسی اس 23 اولترا استفاده خواهد نمود. سال گذشته، اس 22 اولترا دارای Exynos 2200 یا Snapdragon 8 Gen 1 بود، در حالی که گلکسی زد فولد 4 از Snapdragon 8+ Gen 1 کارآمدتر استفاده می کرد، به نظر می رسد سال جاری اختلافی در چیپست ها وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • عرضه گلکسی اس 23 اولترا با بسته ای رویایی

سامسونگ به احتمال زیاد از سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 متعلق به گلکسی زد فولد 4 به عنوان واحد اصلی گلکسی ضد فولد 5 استفاده خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19167

به "تصاویر ، گلکسی زد 5، بی نقص ترین تاشو ، این گوشی مانند یک کتاب باز می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، گلکسی زد 5، بی نقص ترین تاشو ، این گوشی مانند یک کتاب باز می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید