تغییرات عمده در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی ، نفرآباد چگونه نوسازی می گردد؟

به گزارش سهندبلاگ، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: فردا شنبه عملیات اجرایی پروژهای خدماتی، رفاهی، ورزشی و پارکینگ در نفرآباد شهرری با اختصاص مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال و عملیات اجرایی احداث 5 هزار واحد مسکونی از پروژه های قرارگاه جهادی مسکن با موضوع بخش خصوصی و بنیاد مسکن شروع می گردد.

تغییرات عمده در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی ، نفرآباد چگونه نوسازی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا صارمی درباره کلنگ زنی پروژه نفرآباد در شهرری، اظهار کرد: پروژه ای که شنبه (12 شهریور ماه) قرار است کلنگ زنی گردد، در نفرآباد بوده و تا به امروز چنین پروژه ای در محدوده شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم انجام نشده است.

اینفوگرافیک | نوسازی محله ای با قدمت 400 سال در کنار حرم عبدالعظیم حسنی

او افزود: در سال های گذشته به علت اینکه تمام نگاه ها به توسعه شمال شهر تهران بود، یک بی عدالتی در سازمان های فضای شهر شکل گرفته و این بی عدالتی در قیمت مسکن نوساز در منطقه شهرری در مقایسه با شمال تهران وجود دارد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: روز شنبه شروع عملیات اجرایی پروژهای خدماتی، رفاهی، ورزشی و پارکینگ در نفرآباد شهرری با مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال است. 5 هزار واحد مسکونی از پروژه های قرارگاه جهادی مسکن با موضوع بخش خصوصی و بنیاد مسکن نیز شروع می گردد.

او با بیان اینکه علاوه بر این یک پروژه اقامتی-ورزشی با مشارکت آستان حرم حضرت عبدالعظیم با اعتبار 50 میلیارد تومان، کلنگ زنی می گردد، گفت: مجوز تمام این پروژه ها به طور کامل تهیه شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، کوشش ما این است که پروژه های زیرساختی را تا دو سال به انتها برسانیم اما بعضی از پروژه ها ممکن است 6 ماهه هم به انتها برسد. در واقع 6 ماه تا دو سال،تمام پروژه های خدماتی و زیرساختی به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه پروژه های مسکونی نیز حدود 2 سال زمان احتیاج دارد، افزود: در بخش پروژه های زیرساختی، تمام منابع از طرف خود شهرداری تامین شده است. در بخش پروژه های مسکونی، با مشارکت بخش خصوصی و سایر نهادها هماهنگی ها انجام می گردد.

صارمی گفت: آورده شهرداری در بحث مسکن زمین و پروانه است و ساخت نیز به وسیله بخش خصوصی انجام می گردد. اما در نفرآباد علاوه بر زمین و مسکن، منابع اقتصادی از طرف شهرداری تامین می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17953

به "تغییرات عمده در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی ، نفرآباد چگونه نوسازی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات عمده در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی ، نفرآباد چگونه نوسازی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید