تفاوت جنسیت در مشخص مقصد گردشگری؛ زنان عاشق اروپا و مردان هوادار آسیا هستند

به گزارش سهندبلاگ، همه می دانیم که زنان و مردان مهارت های خاص خودشان را دارند، در طول یک سفر زنان بهتر از عهده انتخاب وسایل سفر و بستن چمدان برمی آیند و مردان در جاده های پر پیچ خم مهارت بیشتری نشان می دهند. اما این تنها تفاوت زنان و مردان در طول سفر نیست. اگر دوست دارید که در این زمینه بیشتر بدانید با خبرنگاران همراه باشید.

تفاوت جنسیت در مشخص مقصد گردشگری؛ زنان عاشق اروپا و مردان هوادار آسیا هستند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی ارزان همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

بر اساس نتایج مطالعات سایت هیتلیست (Hitlist) که با تحلیل روی علایق 75000 گردشگر زن و مرد انجام شده، جنسیت نقش معین نماینده و مهمی در انتخاب مقصد موردعلاقه گردشگران دارد. به عنوان مثال زنان سفر به اروپا را بیشتر دوست دارند. حدود 60 درصد از گردشگران زن، اروپا را مقصد اول خود می دانند درحالی که تنها 20 درصد از مردان این قاره را به عنوان بهترین مقصد گردشگری انتخاب می نمایند. در مقابل مردان تمایل زیادی برای سفر به آسیا نشان می دهند در شرایطی که تنها 5 درصد از زنان آسیا را بهترین مقصد گردشگری دانسته اند. همچنین مردان علاقه کمتری به بازدید از کشورهایی چون آلمان و هلند دارند و تفریحات ورزشی و رستوران ها بیشترین جاذبه را برای مردان دارد.

هنگ کنگ

یکی دیگر از تفاوت های شاخص، علاقه زنان به سفر به مناطق تاریخی و غنی از فرهنگ و تمدن همچون یونان و ایتالیا است درحالی که مردان به کلان شهرهایی نظیر هنک کنگ و تورنتو تمایل بیشتری نشان می دهند. این تفاوت در انتخاب مقصد گردشگری در میان شهرهای ایالات متحده هم به چشم می آید، شهرهای کوچک تری چون نشویل و سن خوزه، زنان گردشگر بیشتری را به خود جذب می نماید درحالی که تمایل مردان برای سفر به کلان شهرهایی چون نیویورک بیشتر است.

کلوسئوم- روم- ایتالیا

اگرچه این اطلاعات ممکن است در خصوص همه افراد صادق نباشد و هر گردشگری علایق خاص خود را دارد اما می توان فرضیه هایی بر اساس این اطلاعات بنا کرد. به عنوان مثال می توان گفت زنان بیشتر فضای محبت آمیز را مورد توجه قرار می دهند درحالی که برای مردان رستوران های مقصد سفرشان در اولویت است یا اینکه زنان بیشتر علاقه دارند اوقات فراغت خود را در سفر بگذرانند در شرایطی که مردان به سفرهای کاری تمایل بیشتری دارند. منبع: travelandleisureمنبع: کجارو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6045

به "تفاوت جنسیت در مشخص مقصد گردشگری؛ زنان عاشق اروپا و مردان هوادار آسیا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت جنسیت در مشخص مقصد گردشگری؛ زنان عاشق اروپا و مردان هوادار آسیا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید