تقدیر از عوامل غربالگری بیماری کرونا در ورودی یاسوج

به گزارش سهندبلاگ، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد عصر روز چهارشنبه 21 اسفندماه از پایگاه غربالگری بیماری کرونا در ورودی شهر یاسوج مرکز استان بازدید و با اهدای گل از عوامل اجرایی این پایگاه تقدیر کرد.

تقدیر از عوامل غربالگری بیماری کرونا در ورودی یاسوج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفائی با تقدیر از زحمات نیروهای بهداشت و درمان، سپاه فتح، نیروی انتظامی و هلال احمر در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خوشبختانه با همدلی که بین مسئولان استان وجود دارد اقدامات خوبی برای پیشگیری از شیوع این ویروس اجرا شده است.

او با بیان اینکه با دستور استاندار و به منظور حفظ سلامت مردم طرح ممنوعیت اسکان مسافر در استان در حال اجرا است، شرح داد: در ورودی همه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد پایگاه غربالگری برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سپاه فتح استان و برخی شهرداران و دهیاران اقدامات خوبی برای ضدعفونی مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

صفائی با اشاره به نظارت های مستمر بر تأسیسات خدماتی و رفاهی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: 15 نفر در قالب سه تیم به صورت شبانه روزی کار نظارت بر این مکان ها را برای حفظ سلامت مردم در سطح استان انجام می دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7380

به "تقدیر از عوامل غربالگری بیماری کرونا در ورودی یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از عوامل غربالگری بیماری کرونا در ورودی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید