کوشش برای پیروزی مدیر کل تهران در انتخابات قایقرانی

به گزارش سهندبلاگ، انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی 7 اسفندماه برگزار می گردد که گویا کوشش زیادی انجام شده تا رضا گل محمدی که در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران است، از این رقابت انتخاباتی برنده بیرون بیاید.

کوشش برای پیروزی مدیر کل تهران در انتخابات قایقرانی

انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی 7 اسفندماه برگزار می گردد که گویا کوشش زیادی اجرا شده تا رضا گل محمدی که در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران است، از این رقابت انتخاباتی برنده بیرون بیاید.

اگر به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، احمد دنیامالی مجبور به ترک رقابت انتخاباتی نمی شد، انتخاب او به عنوان رییس بعدی فدراسیون حتمی بود اما ابلاغ این قانون همه برنامه ها را بر هم ریخت و بعد از این تغییرات بود که به یکباره نام رضا گل محمدی به عنوان یکی از جدی ترین کاندیداها مطرح شد. با این تفاوت که او سابقه ای در قایقرانی ندارد و معین نیست چرا برای حضور در این انتخابات ثبت نام نموده است و به دنبال چه هدفی در این فدراسیون است؟

این موضوع زمانی جدی تر شد که گل محمدی همراه محمدرضا داورزنی در اختتامیه رقابت های اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا حاضر شد و شائبه حمایت معاون وزیر ورزش از او قوی تر شد. ضمن اینکه این روزها خبرهایی درباره انتخاب جانشین او برای اداره کل ورزش و جوانان تهران نیز شنیده می گردد. تمام این کوشش ها در حالی انجام می گردد باید دید مجمع قایقرانی چقدر به بایدها و نبایدها اهمیت می دهد، چون این مجمع افراد تاثیرگذار دیگری هم دارد.

4،190

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 582

به "کوشش برای پیروزی مدیر کل تهران در انتخابات قایقرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای پیروزی مدیر کل تهران در انتخابات قایقرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید