تنوع برند ویژگی اصلی نمایشگاه خودرو البرز است

به گزارش سهندبلاگ، سعید محمودی در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: دومین نمایشگاه خودرو استان البرز با حضور 45 شرکت و در فضائی بالغ بر چهار هزار مترمربع شروع شده و تنوع برند، ویژگی اصلی این نمایشگاه است.

تنوع برند ویژگی اصلی نمایشگاه خودرو البرز است

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محمودی در مورد تنوع محصولات ارائه شده در نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 30 مدل انواع خودرو سواری با برندهای مختلف از جمله مرسدس بنز، رنو، سایپا، لیفان، جی آی سی، ام جی، جیلی و لادا به نمایش گذاشته می شوند.

مدیر عامل گروه بین المللی تانا گفت: در سایر بخشهای تخصصی نمایشگاه همچون قطعات و مجموعه های خودرو نیز شرکتهای تولیدکننده و تامین کننده معتبر محصولات ساخت ایران و محصولات مشترک با کشورهای اروپائی و جنوب شرقی آسیا از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا و چین را در معرض بازدید قرار می دهند.

وی اضافه نمود: گرچه صنعت خودرو در یک سال گذشته ، ایام پرتلاطم و پر التهابی را گذارنده و تغییر فضای کسب و کار در روزهای اخیر، امید بازگشت آرامش به بازار خودرو را در ماههای آینده بیش از پیش نموده اما استقبال مناسب از این رویداد ملی در کرج، نشانگر اهمیت بازار منطقه برای دست اندرکاران صنعت خودرو کشور است.

محمودی تاکید نمود: این امر باید مورد مداقه مسئولان استانی قرار گیرد و بدون شک نمایشگاه خودرو البرز در صورت تامین سخت افزارهای لازم در سالهای نه چندان دور به بزرگترین و مهم ترین رویداد خودروئی کشور تبدیل خواهد شد.

نمایشگاه خودرو البرز از تاریخ 18 تا 22 آذرماه در محل موقت نمایشگاه البرز واقع در کرج، میدان استاندارد، بلوار مشکین دشت از ساعت 14 تا 20 و در روزهای پنج شنبه و آدینه از ساعت 10 تا 20 برپا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6557

به "تنوع برند ویژگی اصلی نمایشگاه خودرو البرز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنوع برند ویژگی اصلی نمایشگاه خودرو البرز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید