فراوری بیش از 9هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی

به گزارش سهندبلاگ، سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی از فراوری بیش از 9هزار ماسک و گان توسط هنرمندان صنایع دستی استان اطلاع داد.

فراوری بیش از 9هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرسان شمالی، محمدرضا قهرمانیان امروز 17 اردیبهشت ماه99 اظهار کرد: با شیوع کرونا هنرمندان صنایع دستی استان به جمع فعالان عرصه مقابله با این ویروس پیوسته و با تغییر نوع فراوریات، کارگاه ها و اقامتگاه های بومگردی خود را به فراوری ماسک اختصاص دادند.

او گفت: هنرمندان صنایع دستی استان از نخستین روزهای انتشار ویروس کرونا اقدام به دوخت ماسک و گان در کارگاه ها صنایع دستی روستای روئین شهرستان اسفراین و اقامتگاه بومگردی روستای طبر شهرستان جاجرم کردند.

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: این فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری، این روزها در اقامتگاه بوم گردی و کارگاه های صنایع دستی با فراوری ماسک های بهداشتی و گان در پویش مبارزه با کرونا مشارکت دارند و بخشی از نیازهای مردم در این حوزه را برطرف می نمایند.

محمدرضا قهرمانیان با تأکید بر اهمیت جلوگیری از شیوع کرونا گفت: تا به امروز 18 مورد بازدید از کارگاه ها و واحدهای برتر فراوری صنایع دستی انجام شده است.

او با اشاره به تعطیلی فعالیت های آموزشی در خانه صنایع دستی بجنورد از ابتدای شیوع ویروس کرونا، مطرح نمود: مواد ضدعفونی نماینده در بین غرفه داران این مرکز توزیع شده است.

قهرمانیان اضافه نمود: در شرایط کنونی و با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مجوزهای سه گانه صنایع دستی به صورت غیرحضوری تمدید و صادر خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8610

به "فراوری بیش از 9هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری بیش از 9هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید