تولید دستگاه های تنفس مصنوعی بومی در یمن

به گزارش سهندبلاگ، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از جدیدترین دستاورد دولت وفاق ملی یمن در مبارزه با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

تولید دستگاه های تنفس مصنوعی بومی در یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن طی پستی در توئیتر، در راستای تداوم تلاش جنبش انصارالله در مقابله با شیوع کرونا در کشور، از تولید دستگاه های تنفس مصنوعی به صورت بومی خبر داد.

وی نوشت: به لطف خداوند، چند دستگاه تنفس مصنوعی ساخت یمن، در مرحله استفاده آزمایشی قرار گرفته اند و ما امیدواریم که وزارت بهداشت، به زودی موفقیت این آزمایشات را اعلام کند.

محمد علی الحوثی در پستی دیگر در توئیتر نوشت: یمنی ها از ابتدای تاریخ، مردانی صنعت گر بودند و توانایی و شایستگی لازم برای ابداع و نوآوری را دارند.

پیشتر، طه المتوکل وزیر بهداشت در دولت وفاق ملی یمن در گزارش مقابل اعضای مجلس درباره اقدامات اجرا شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در این کشور خبر داده بود که فرایند تولید دستگاه های تنفس مصنوعی به طور بومی آغاز شده است.

وی تاکید کرد که تنها 200 دستگاه تنفس مصنوعی در کشور و در اختیار دولت صنعاء بوده، اما این عدد طی کمتر از دو هفته به 400 عدد رسیده است و یمن دست کم باید به 1000 دستگاه تنفس مصنوعی مجهز شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8327

به "تولید دستگاه های تنفس مصنوعی بومی در یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید دستگاه های تنفس مصنوعی بومی در یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید