ثبت غیرحضوری 94 درصد درخواست های یاری هزینه ازدواج از تامین اجتماعی

به گزارش سهندبلاگ، سرویس غیرحضوری یاری هزینه ازدواج از پیروز ترین سرویس های راه اندازی شده طرح 3070 (ارائه غیرحضوری خدمات سازمان تامین اجتماعی) است به طوری که در فرودین سال جاری 94 درصد درخواست های یاری هزینه ازدواج به صورت غیرحضوری ثبت و پرداخت شده است.

ثبت غیرحضوری 94 درصد درخواست های یاری هزینه ازدواج از تامین اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، براساس گزارش دفتر آمار، محاسبات و اطلاعات این سازمان، از مجموع 41 هزار و 388 درخواست ثبت شده از آبان سال 99 تا فروردین سالجاری، 31 هزار و 701 مورد به درخواست غیرحضوری اختصاص دارد. در فروردین ماه امسال بیشترین استقبال از سرویس غیرحضوری یاری هزینه ازدواج متعلق به چهار اداره کل بوشهر، چهارمحال بختیاری، کرمانشاه و گیلان بوده که 100درصد ارائه خدمت به صورت غیرحضوری صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، در همین مدت فقط 25درصد از درخواست های یاری هزینه ازدواج، مربوط به بیمه شدگانی است که در سال 1399 ازدواج نموده اند و 68درصد درخواست ها برای اشخاصی است که تاریخ ازدواج آن ها به سال های 1398 و 1397 بازمی شود.

یکی دیگر از خدمات طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی، پرداخت یاری هزینه کفن ودفن است که از مجموع 12 هزار و 353 فقره اسناد صادره در این بخش که از زمان راه اندازی سرویس غیرحضوری آن تا خاتمه فروردین ماه امسال ثبت شده، تعداد 8 هزار و 949 فقره معادل 75درصد آن به صورت غیرحضوری درخواست شده است. در این مدت 17 میلیارد تومان به صورت غیرحضوری و 6.4 میلیارد تومان به صورت حضوری پرداخت شده است. آنالیز فرایند صدور اسناد صادره یاری هزینه کفن ودفن نشان از رشد و مقبولیت سرویس غیرحضوری این خدمت دارد به طوری که که این سرویس نیز همچون یاری هزینه ازدواج از پیروز ترین سرویس های غیرحضوری ارائه شده است.

در فروردین ماه امسال، 100 درصد بیمه شدگان ادارات کل خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان درخواست های یاری هزینه کفن و دفن خود را به صورت غیرحضوری در سامانه eservices.tamin.ir ثبت نموده اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از آبان سال گذشته تا فروردین سال 1400 خرید غیرحضوری خدمت ایام سربازی نیز از سوی بیمه شدگان استقبال شده است به طوری که از زمان راه اندازی آن تا خاتمه فروردین ماه 314 هزار و806 نفر از آن استقبال نموده و در حدود 224 میلیارد تومان به صورت اینترنتی پرداخت نموده اند. از این تعداد 29 هزار و 583 نفر خرید خدمت ایام سربازی را به صورت نقدی انجام داده و مابقی به صورت اقساط نسبت به خرید اقدام نموده اند.

همچنین در فروردین امسال 87 درصد از بیمه شدگان ادارات کل شرق و غرب تهران عظیم بیشترین استفاده را از خرید خدمت غیرحضوری ایام سربازی داشته اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13820

به "ثبت غیرحضوری 94 درصد درخواست های یاری هزینه ازدواج از تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت غیرحضوری 94 درصد درخواست های یاری هزینه ازدواج از تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید