جاذبه های دیدنی شهر سارانسک روسیه

به گزارش سهندبلاگ، شهر سارانسک مرکز استان موردوویا و در 656 کیلومتری جنوب شرقی مسکو با جمعیتی در حدود 308 هزار نفر است. این شهر میزبان چهار مسابقه فوتبال جام جهانی روسیه 2018 از جمله بازی ایران و پرتغال است. تاریخچه این شهر به ساخت قلعه ای نظامی در حوالی سالهای 1640 بر می شود و در حدود سالهای 1780 بود که مدنیت شهری پیدا کرد و نزدیک به 4 هزار نفر جمعیت داشت و پس از آن به خاطر موقعیت جعرافیایی و در جوار رودخانه بودنش تبدیل به مرکز نجارت بین شهرهای مسکو، کازان، کرایمه و استرخان شد. این شهر به عنوان مرکز مهم فرهنگ مردم فینو-اوگریک نام می برند. در زمستان میانگین دمای آن منهای 12 درجه سانتیگراد و در تابستان حدود 20 درجه سانتیگراد خواهد بود.

جاذبه های دیدنی شهر سارانسک روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

کلیساها مهم سارانسک:

سنت جان: این کلیسا در سال 1693 ساخته شده و به عنوان قدیمی ترین سازه در استان موردوویا می باشد.

سنت فیودور: کلیسای مدرنی که در سال 2001 در دوران احیای مسیحیت ارتدوکس در روسیه آغاز به ساخت شده و در سال 2006 با ظرفیت حدود 3 هزار نفر توانسته نمایشی باشکوه از روسیه مدرن ارتدوکس را به تصویر بکشد.

موزه های سارانسک:

موزه ملی هنر موردووین: موزه ای از آثار هنرمندان به نام موردوویا می باشد. از جمله آن هنرمندان می توان به Stepan Erzia، F. Sychkov و I. Makarov از هنرمندان معاصر در کنار سایر هنرمندان قرن 18 و 19 میلادی اشاره نمود.

موزه فرهنگ فولکلور: به عنوان شعبه ای از موزه هنر ملی در سال 1999 ساخته شده است که در آن از معماری قرن 19 الهام گرفته شده است و برای احیای فرهنگ فولکلور مردم منطقه به وجود آمده است.

موزه نظامی و جنگ: یک موزه غیرعادی که موضوع آن جنگهایی است که روسیه درگیر آن بوده است. در این موزه تاریخ معاصر جنگهای روسیه که شامل جنگ جهانی دوم، جنگ افعانستان و جنگ چن چن است را به مصور خواهید دید.

تفریح و پارک:

Pushkins Park in Saransk

پوشکین: مشهورترین و زیباترین و راحت ترین پارک برای گذراندن ساعاتی آرامش بخش در کنار خانواده با امکانات مناسب است که به ترتیب در نزدیکی هتلهای Saransk ،Park و Admiral می باشد.

پارک فرهنگ و تفریح: پارکی زیبا و سرسبز و مملو از وسایل بازی و تفریحی که در نزدیکی هتلهای Park، Saransk و Admiral می باشد و اوقات استراحت خوشی را برای شما فراهم می آورد.

ورزشگاه برگزاری مسابقه ایران و پرتغال:

ورزشگاه موردوویا که در حال حاضر برای مسابقات فوتبال جام جهانی با هزینه در حدود 300 میلیون دلار و با ظرفیت اسمی 44هزار نفر در حال ساخت می باشد در خیابان ولگوگرادسکی (Volgogradskaya) یازدهم واقع شده است که البته از خیابان کراسنی (Krasnaya) هم قابل دسترس است. فاصله این ورزشگاه تا هتل Admiral با ماشین حدود 3.5 کیلومتر، تا هتل Park بصورت پیاده حدود 1.7 کیلومتر و راستا ماشینی حدود 3.5 کیلومتر و تا هتل Saransk راستا ماشینی حدود 1.8 کیلومتر است.

منبع: مجله سفر
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8298

به "جاذبه های دیدنی شهر سارانسک روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی شهر سارانسک روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید