آشنایی با جاذبه های سنگاپور

به گزارش سهندبلاگ، سنگاپور با قومیت هایی چون هندی ، چینی و مالایی در آسیای جنوب شرقی واقع شده است . این کشور کوچک با اینکه حدود نیم قرن است که از زیر سلطه مالزی خارج شده اما در این مدت به قطب مالی منطقه تبدیل شده و پیشرفت های قابل توجهی را تجربه کرده است . گردشگران با سفر به سنگاپور می توانند مجموعه ای از زیبائی ها را شاهد بوده و از سفر خود لذت ببرند . در ادامه سعی شده اطلاعاتی مفید درباره جاذبه های سنگاپور در اختیار علاقه مندان قرار گیرد با خبرنگاران همراه باشید .

آشنایی با جاذبه های سنگاپور

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

جاذبه های سنگاپور

سنگاپور که جزیره ای کوچک در جنوب شبه جزیره مالایی است جاذبه های متعددی را در خود جای داده که بازدید از ان ها برای گردشگران تور سنگاپور بسیار خوشایند خواهد بود . این کشور ثروتمند با داشتن آسمانخراش های متعدد و سازه های جدید شکلی مدرن به خود گرفته ولی در خیابان ها و کوچه های آن می توان گوشه هایی از تاریخ ، زبان و فرهنگ سنگاپور را نظاره گر بود .

گردشگران در سنگاپور احساس امنیت و راحتی خواهند داشت چرا که در این شهر به رفاه مسافران توجه شده و زیرساخت های مناسبی چون انواع هتل ها ، رستوران ها ، مراکز خرید و سیستم حمل و نقل عمومی پیشرفته فراهم شده است . در سنگاپور بناهایی که دارای معماری استعماری هستند فراوان به چشم می خورد .

با اینکه سنگاپور حدود 718 کیلومتر مربع وسعت دارد اما جاذبه های گردشگری سنگاپور قابل توجه هستند به طوری که گردشگران در سفر به این کشور گزینه های متعددی پیش رو خواهند داشت . از مهمترین دیدنی های سنگاپور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تفرجگاه ساحلی مارینا بی سندز
  • محله چینی ها
  • جزیره سنتوزا
  • آکواریوم سنگاپور
  • پارک مرلیون
  • موزه ملی سنگاپور
  • باغ های خلیج
  • و …

توجه داشته باشید که تور سنگاپور معمولا به صورت ترکیبی با کوالالامپور برگزار می شود لذا اگر برنامه ریزی درستی در تور مالزی سنگاپور نداشته باشید با کمبود زمان روبرو خواهید شد .

منبع: لذت سفر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1777

به "آشنایی با جاذبه های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید