جدیدترین خبرها از شرایط جابجایی باشگاه استقلال خبرنگاران

به گزارش سهندبلاگ، باشگاه استقلال درخواست داشت تا یکی از بازیکنان این تیم را با رضا میرزایی معاوضه کند که این موضوع با مخالفت باشگاه اصفهانی رو به رو شد تا به صورت کلی ماجرای حضور هافبک طلایی پوشان در این تیم به خاتمه برسد.

جدیدترین خبرها از شرایط جابجایی باشگاه استقلال خبرنگاران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مدیران استقلال این روزها با نظر فرهاد مجیدی مضغول مذاکره با گزینه های این سرمربی هستند تا آنها را آبی پوش نمایند. آخرین شرایط جابجایی باشگاه استقلال در ادمه می آید:

اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی روز گذشته قراردادش با تراکتور را فسخ نموده و اکنون در مذاکره با استقلال واقع شده است. گفتگوهایی از سمت این بازیکن و باشگاه صورت گرفته و بود و در صورتیکه طرفین به توافق برسند قرارداد او به زودی امضا می گردد.

رضا میرزایی

باشگاه استقلال درخواست داشت تا یکی از بازیکنان این تیم را با رضا میرزایی معاوضه کند که این موضوع با مخالفت باشگاه اصفهانی رو به رو شد تا به صورت کلی ماجرای حضور هافبک طلایی پوشان در این تیم به سرانجام برسد.

محمد دانشگر

تحضور این بازیکن در پرسپولیس یک انتقال غیرقابل انجام است. دانشگر اگرچه از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و بعید است که به تیم برگردد، همینطور بعید است که پس از ترک تیم به پرسپولیس ملحق گردد. او به عنوان بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است باید در انتظار تصمیم گیری برای پیشنهاداتی که است که به دست مسئولان می رسد و فعلا اما شرایطش مشخصی ندارد.

فرشید باقری

باقری که در هماهنگی با باشگاه به تمرینات ملحق نشده است اکنون باشگاه سپاهان گزینه محتمل به عنوان مقصد بعدی اوست. باقری از ابتدای فصل با ماندن در این تیم مشکل داشت. او با محمود فکری و کادرفنی این سرمربی قصد ادامه همکاری نداشت و پس از بازی مقابل فولاد درخواست رضایت نامه نموده بود اما پس از حضور در کمیته انضباطی از تصمیمش تا حدودی منصرف شد تا اکنون در زمستان به دنبال جدایی باشد.

سعید مهری

سعید مهری که شایعاتی پیرامون آینده اش مطرح شده در این تیم ماندنی است. مهری با نظر محمود فکری به جمع آبی پوشان اضافه شده بود و حدس ها بر این اساس بود که به دلیل قطع همکاری با این سرمربی، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید روی او نظر مثبتی ندارد و بدین ترتیب این تیم را ترک خواهد نمود. با این اوصاف اما مهری مسئله ای برای همراهی این تیم ندارد و حتی روز گذشته هم بدون مشکل برای برنامه های آماده سازی پیش از مصاف با ماشین سازی تبریز در تمرین شرکت کرد.

پنجره چه زمانی باز می گردد؟

باشگاه روز گذشته پول را به حساب بودوروف واریز کرد و چون روز گذشته آخر هفته اروپا محسوب می شد امروز یا فردا وکیل این بازیکن باید به فیفا تاییدیه بدهد که طلب پرداخت شده و مسئله ای از این بابت وجود ندارد تا محرومیت از سوی فیفا رفع گردد.

متین کریم زاده سومین خروجی نیم فصل؟

متین کریم زاده دفاع چپ آبی ها که ابتدای فصل توسط محمود فکری جذب شده بود بازیکنی است که مجیدی اعلام نموده باشگاه می تواند روی او هم برای معاوضه حساب کند؛ کریم زاده با توجه به حضور میلیچ و نادری فرصت بازی در استقلال را به دست نخواهد آورد.

بازگشت مدافع سابق استقلال؟!

در صورتی که باشگاه گل گهر سیرجان موافقت خود را اعلام کند، آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال با متین کریم زاده معاوضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13313

به "جدیدترین خبرها از شرایط جابجایی باشگاه استقلال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خبرها از شرایط جابجایی باشگاه استقلال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید