جریان صدر: امروز خشم خود را به سفارت خانه بردند...شما کجا هستید؟!

به گزارش سهندبلاگ، ایسنا نوشت: نماینده جریان صدر عراق ادعا کرد، شواهدی وجود دارند که نشان می دهند هدف از اعتراضات در مقابل سفارت آمریکا در بغداد انتها دادن به تظاهرات اصلاح طلبانه مردمی است.

جریان صدر: امروز خشم خود را به سفارت خانه بردند...شما کجا هستید؟!

جهت دریافت خدمات نمای داخلی خانه های ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش سایت شبکه سومریه نیوز، صالح محمد العراقی، چهره نزدیک به مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه ای که آن را در صفحه خود در فیس بوک منتشر کرد، بیان کرد: از همان روز اول، هنگامی که خواستند حرمت حرم نجف اشرف را بشنمایند علیه اشغالگران تظاهرات کردیم و هر ساله علیه آن تظاهرات نموده و خواهان عدم امضای توافق نامه با آنها شده ایم، خواستیم سفارت خانه شیطان بزرگ بسته گردد. در ملأ عام آنها را به باد استهزا می گیرند و در باطن برای آنها میانجی گری می نمایند.

وی مدعی شد: امروز عراق صحنه تظاهرات و صحنه به آتش کشیدن سفارت خانه ها و نهادهای دیپلماتیک شده است، گویی تنها این کشور است که سفارت خانه ها و نهادها را در خود دارد. از قلم نیاندازید که همه سیاست مداران نه تنها مخفیانه بلکه در ملأ عام با همه وابستگان به اشغالگر نشست و برخاست داشته اند ... جز (رهبر ما صدر). امروز خشم خود را به سفارت خانه بردند... شما کجا هستید؟!

العراقی ابراز عقیده کرد: هدف از اعتراضات در مقابل سفارت آمریکا در بغداد سرانجام دادن به تظاهرات اصلاح طلبانه مردمی است.

وی ادامه داد: لذا از انقلابی ها می خواهم به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه و با آنها درگیر نشوند اگر منطقه الخضرا (سبز) را به روی آنها باز و به روی خود بسته دیدید، ناراحت نشوند. شما امروز روی دیوارهای آن هستید و فردا مردم داخل آن خواهند بود.

العراقی در سرانجام خطاب به معترضان عراقی گفت: منظور انتخابات زودهنگام است که خردمندان و عقلا خواهان آن هستند و به وسیله قانون منصفانه انتخابات که مقدمه ای برای سرانجام دادن به فساد و حزب گرایی خواهد بود با اطمینان برای مبارزه با فساد به وسیله انتخابات وارد شوید که فساد آخرین نفس های خود را می کشد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6105

به "جریان صدر: امروز خشم خود را به سفارت خانه بردند...شما کجا هستید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریان صدر: امروز خشم خود را به سفارت خانه بردند...شما کجا هستید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید