حاتمی کیا فرم جشنواره فیلم فجر را برای خروج پُر می کند؟

به گزارش سهندبلاگ، با اعلام فراخوان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، این روزها بحث پرکردن فرم های این جشنواره برای در حضور رویداد بزرگ سینمایی داغ شده است.

حاتمی کیا فرم جشنواره فیلم فجر را برای خروج پُر می کند؟

به گزارش خبرنگار ، یکی از بحث های داغ سینما که مربوط به جشنواره فیلم فجر می شود پر کردن فرم حضور در این رویداد است و از این به بعد و با توجه به فراخوانی که داده شد باید ببینیم که کدام یک از کارگردانان اقدام به پر کردن فرم حضور در جشنواره می کنند.

از سویی با توجه به تولیدات فراوانی که به چشم می خورد و حضور فیلمسازان صاحب نام، می توان پیش بینی کرد سالی پرحاشیه و مهم برای سینما و جشنواره فیلم فجر باشد و به احتمال فراوان رقابتی سخت در انتخاب و دادن جوایز شکل می گیرد.

یکی از این فیلم ها خروج ابراهیم حاتمی کیا است که بیستمین فیلم او محسوب می شود و قطعا فرم جشنواره سی و هشتم فجر را پر می کند.

فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پور ایمان و محسن صادقی نسب در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل فیلم سینمایی خروج عبارتند از نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، تهیه کننده: حبیب والی نژاد، مجری طرح و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، بازیگردان و سرپرست گروه برنامه ریزی و کارگردانی: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: آئین ایرانی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، صداگذار: علیرضا علویان، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، تدوین: عماد خدابخش، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4940

به "حاتمی کیا فرم جشنواره فیلم فجر را برای خروج پُر می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی کیا فرم جشنواره فیلم فجر را برای خروج پُر می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید