حضور داودی در نشست مجازی کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش سهندبلاگ، نایب رئیس بانوان فدراسیون ورش های ناشنوایان در نشست مجازی ورزش بانوان کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه شرکت کرد.

حضور داودی در نشست مجازی کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

برای سفر با پوکت تور همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، نشست مجازی ورزش بانوان کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانسیه با مسئول هماهنگ کننده کنفدراسیون و مسئولین ورزش کشورهای عضو برگزار و پیرامون ورزش بانوان بحث و گفتگو شد.

زهرا داودی نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت: طی مکاتبه مسئولین کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ، ظهر امروز به وسیله فضای مجازی نشستی با حضور خانم سونو شارما برگزار گردید و در این نشست ضمن آنالیز راه های توسعه ورزش بانوان ، بر حضور بانوان در حوزه های مدیریتی ناشنوایان نیز تاکید شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نایب رئیس بانوان فدراسیون ، راه اندازی سایت آسیایی ، برگزاری مسابقات یا بازی های آسیایی ویژه بانوان ، امتیاز ویژه به کشورهایی که در امر ورزش بانوان توجه بیشتری داشتد را از مهمترین مصوبات این نشست خواند.

همچنین عنوان شد برای جلسه آینده یکی از بانوان ورزشکار قهرمان ناشنوا نیز حضور داشته و در مورد فرصت ها ، تهدیدها و مکانات موجود بانوان آنالیز گردد.

علیرضا بسیح سرپرست کمیته فنی در این نشست، نایب رئیس بانوان فدراسیون را همراهی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10861

به "حضور داودی در نشست مجازی کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور داودی در نشست مجازی کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید