حمله شدید ارتش ترکیه و تروریست ها در ادلب؛ 10 نظامی ترکیه کشته و زخمی شدند

به گزارش سهندبلاگ، ارتش ترکیه به همراه تروریست ها با حمله به مواضع ارتش سوریه در شهر النیرب کوشش داشتند مواضع از دست داده را باز پس گیرند که به شدت ناکام ماندند.

حمله شدید ارتش ترکیه و تروریست ها در ادلب؛ 10 نظامی ترکیه کشته و زخمی شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری معارضان سوریه از کشته و زخمی شدن 10 تن از نیروهای ارتش ترکیه در حمله جنگنده های روسیه و سوریه به مرکز دیده بانی ترکیه در شهرک کنصفره در جنوب ادلب خبر دادند.

به نوشته مرکز دیده بانی حقوق بشر سوریه، در حمله جنگنده های روسیه و سوریه همچنین چندین خودروی نظامی ترکیه منهدم شد. این حملات پس از آن صورت گرفت که نیروهای ترکیه به همراه تروریست ها با حمله به مواضع ارتش سوریه در شهر النیرب سعی داشتند مناطق از دست رفته را بازپس گیرند.

بنابراین گزارش، جنگنده ها پس از آن مواضع ارتش ترکیه را بمباران کردند که توپخانه ارتش ترکیه مستقر در مرکز دیده بانی کنصفره اقدام به گلوله باران شدید مواضع ارتش سوریه در شهرک النیرب کرد.

مرکز دیده بانی ترکیه در شهرک کنصفره

تروریست ها که برای بار سوم کوشش داشتند با پشتیبانی ارتش ترکیه شهرک النیرب را اشغال نمایند، همچون دو مرتبه پیشین ناکام ماندند.

در حال حاضر درگیری ها میان تروریست ها با پشتیبانی ترکیه با ارتش سوریه در چندین محور جریان دارد و نیروهای سوریه و همپیمانان توانسته اند از صبح امروز تا کنون 9 منطقه از جمله شیخ دامس، حنتوتین، الرکایا، تل النار، کفرسجنه، الشیخ مصطفی، النقیر، سطوح الدیر و ارینبه را آزاد نمایند.

همچنین جنگنده های ارتش سوریه و روسیه نیز از صبح امروز بیش از 120 مرتبه مواضع تروریست ها را بمباران نموده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7004

به "حمله شدید ارتش ترکیه و تروریست ها در ادلب؛ 10 نظامی ترکیه کشته و زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید ارتش ترکیه و تروریست ها در ادلب؛ 10 نظامی ترکیه کشته و زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید