خبرنگاران امتحانات مدارس بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد

به گزارش سهندبلاگ، بروجرد - خبرنگاران - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امتحانات پایه یازدهم و دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا ابلاغ شده برگزار خواهد شد.

خبرنگاران امتحانات مدارس بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در شورای ِآٍموزش و پرورش بروجرد اظهارداشت: برای رعایت این پروتکل ها از مراقبان بهداشت و شبکه های بهداشت محله های آموزش و پرورش بهره خواهیم گرفت.

وی اضافه نمود: تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده و با کوشش اموزش و پرورش شرایط فراهم شده تا امتحانات را برگزار کنیم.

وی بیان نمود: تمهیدات لازم اندیشیده شده و حدفاصل اجتماعی بین جایگاه دانش آموزان تا 2 متر مربع رعایت گردد؛ یعنی دانش آموز تا جایگاه کناری و جلو دو متر فاصله داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه برای برگزاری امتحانات مراقبان بهداشت در مبادی ورودی سالن های برگزاری امتحانات حضور داشته و دانش آموزان را به استفاده از ماسک و دستکش و رعایت پروتکل ها و فاصله ها توصیه خواهند کرد.

فرماندار بروجرد تاکید نمود: از ارگان های مختلف شهری جهت فراهم کردن مواد و وسایل ضدعفونی و بهداشتی مدارس یاری گرفته گردد.

مدیر آموزش و پرورش بروجردگفت: دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) سبک معماری و چشم انداز منحصر به فردی دارد و با حدود 14 هزار متر مساحت یکی از آثار ملی مهم ایران است.

محمد مهرافزون ادامه داد: متاسفانه این بنای تاریخی مورد بی مهری قرار گرفته و قطعا احتیاج به توجه ویژه ای دارد و در واقع روح و کالبد این بنای تاریخی در حال عذاب است.

وی بیان نمود: بازسازی، بهسازی و بازسازی این بنای تاریخی احتیاج به اعتبارات کلان و وسیع دارد و حفظ و حراستش بر همه آحاد ملت به ویژه مسوولان ضروری است و در سیل سال گذشته و باران های اخیر دچار آسیب شده است.

وی اضافه نمود : در این زمینه مکاتبات زیادی در زمینه بازسازی دبیرستان انجام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8838

به "خبرنگاران امتحانات مدارس بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امتحانات مدارس بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید