خبرنگاران روابط عمومی رکن کلیدی در کارآمدی سازمان است

به گزارش سهندبلاگ، قم - خبرنگاران - استاندار قم در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، بیان نمود: روابط عمومی از ارکان کلیدی در راستا مطلوبیت و کارآمدی سازمان است.

خبرنگاران روابط عمومی رکن کلیدی در کارآمدی سازمان است

در پیغام بهرام سرمست که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار خبرنگاران نهاده شد، آمده است: روابط عمومی در عصر کنونی، نهادی است برآمده از دل احتیاج های جدید جامعه، ارکان کلیدی در راستا مطلوبیت و کارآمدی سازمان و ابزاری مفید برای برقراری و تسهیل ارتباطات و تعاملات دوسویه شناخته می گردد.

پیغام ادامه یافته است: مجموعه ای مهم و تأثیرگذار در سازمان ها و نهادهای ارائه دهنده خدمت به مردم که پدیده جهانی شدن ارتباطات و اطلاعات در هزاره سوم، شیوه ها و کارنمودهای آن را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

پیغام حاکیست: همچنین لزوم کنار گذاشتن روش های سنتی در روابط عمومی به وسیله جایگزین کردن نگاه های علمی و تخصصصی تر به این حرفه و نیز بهره گیری صحیح و مؤثرتر از شیوه ها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی برای پاسخگویی و قانع کردن مناسب مخاطبین و ایفای شایسته وظایف و رسالت های کاری مورد انتظار از این حوزه را به احتیاجی مبرم و ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل نموده است.

در این پیغام آمده است: نام گذاری 27 اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده ای برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در راستا تغییر نگرش ها، باورها و ذهنیت ها نسبت به صندلی و منزلت این حرفه همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه یاری به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی می باشد.

پیغام ادامه یافته است: اینجانب ضمن تبریک این روز به همه فعالان و تلاشگران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی، به ویژه مدیران و کارشناسان شاغل در روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم، توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8737

به "خبرنگاران روابط عمومی رکن کلیدی در کارآمدی سازمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روابط عمومی رکن کلیدی در کارآمدی سازمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید